![Windows and Mirrors Interaction Design, Digital Art, and the Myth of Transparency (Leonardo Books)](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/454/025/9780262025454.IN.0.m.jpg)
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Windows and Mirrors Interaction Design, Digital Art, and the Myth of Transparency (Leonardo Books)
de Jay David Bolter; Diane Gromala
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- Nuevo
- ISBN 10
- 0262025450
- ISBN 13
- 9780262025454
- Librería
-
revere, Massachusetts, United States
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Detalles
- Librería
- canonregular
(US)
- Inventario del vendedor #
- 11663
- Título
- Windows and Mirrors Interaction Design, Digital Art, and the Myth of Transparency (Leonardo Books)
- Autor
- Jay David Bolter; Diane Gromala
- Estado del libro
- Nuevo
- Cantidad disponible
- 1
- Encuadernación
- Tapa dura
- ISBN 10
- 0262025450
- ISBN 13
- 9780262025454
- Editorial
- The MIT Press
- Lugar de publicación
- Cambridge
- Fecha de publicación
- November 1, 2003
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