Winning Market Leadership: Strategic Market Planning for Technology-Driven Businesses
de Adrian B. Ryans
- Nuevo
- Tapa dura
- Estado
- New
- ISBN 10
- 0471644307
- ISBN 13
- 9780471644309
- Librería
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Sobre este artículo
Hardback. New. Strategic marketing planning in technology-intensive businesses (e.g. , computers, telecommunications, software, biotechnology, semiconductors, and pharmaceuticals) is more complex and unmanageable than in most other businesses, traditionally taking up huge amounts of management time and producing plans that are quickly obsolete.
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Detalles
- Librería
- The Saint Bookstore (GB)
- Inventario del vendedor #
- A9780471644309
- Título
- Winning Market Leadership: Strategic Market Planning for Technology-Driven Businesses
- Autor
- Adrian B. Ryans
- Formato/Encuadernación
- Hardback
- Estado del libro
- Nuevo New
- Cantidad disponible
- 3
- Encuadernación
- Tapa dura
- ISBN 10
- 0471644307
- ISBN 13
- 9780471644309
- Editorial
- Wiley
- Lugar de publicación
- Toronto
- Primera fecha de publicación de esta edición
- December 15, 1999
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