Winning Market Leadership. Strategic Market Planning for Technology-Driven Businesses
de Ryans, Adrian Et Al
- Usado
- very good
- Tapa dura
- Estado
- Very Good/Very Good
- ISBN 10
- 0471644307
- ISBN 13
- 9780471644309
- Librería
-
Calgary, Alberta, Canada
Formas de pago aceptadas
Sobre este artículo
Toronto: John Wiley and Sons Canada Ltd., 2000 Second printing in hardcover with dust jacket. 309 pp. Figures, footnotes, index. Small bump to one corner. Jacket has one tiny tear, some light rubbing. Very Good/Very Good.
Reseñas
(¡Iniciar sesión or Crear una cuenta primero!)
Detalles
- Librería
- Ken Jackson (CA)
- Inventario del vendedor #
- 259085
- Título
- Winning Market Leadership. Strategic Market Planning for Technology-Driven Businesses
- Autor
- Ryans, Adrian Et Al
- Formato/Encuadernación
- Tapa dura
- Estado del libro
- Usado - Very Good
- Estado de la sobrecubierta
- Very Good
- Cantidad disponible
- 1
- ISBN 10
- 0471644307
- ISBN 13
- 9780471644309
- Editorial
- John Wiley and Sons Canada Ltd.
- Lugar de publicación
- Toronto
- Fecha de publicación
- 2000
- Palabras clave
- BUSINESS AND ECONOMICS
- Catálogos del vendedor
- Business and Economics;
Términos de venta
Ken Jackson
Any book may be returned for any reason. If not as described we will pay shipping both ways.
Sobre el vendedor
Ken Jackson
Miembro de Biblio desde 2005
Calgary, Alberta
Sobre Ken Jackson
We are a family business and have been involved in books since 1971.
Glosario
Algunos términos que podrían usarse en esta descripción incluyen: