Ir al contenido

The World from Rough Stones by Malcolm MacDonald (1975, Hardcover) 1ST EDITION de Malcolm McDonald - 1975

de Malcolm McDonald

The World from Rough Stones by Malcolm MacDonald (1975, Hardcover) 1ST EDITION de Malcolm McDonald - 1975

The World from Rough Stones by Malcolm MacDonald (1975, Hardcover) 1ST EDITION

de Malcolm McDonald

  • Usado
  • Tapa dura
  • First
Alfred A Knopf Inc., 1975. 1st. hardcover. like new. Book club edition
  • Librería Independent bookstores US (US)
  • Formato/Encuadernación Tapa dura
  • Estado del libro Nuevo like new
  • Cantidad disponible 1
  • Edición 1st
  • Encuadernación Tapa dura
  • Editorial Alfred A Knopf Inc.
  • Fecha de publicación 1975
Marketing Plan in Colour
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Marketing Plan in Colour

de McDonald, Malcolm

  • Usado
Estado
UsedGood
ISBN 10 / ISBN 13
9780750647595 / 0750647590
Cantidad disponible
1
Librería
Brooklyn Park, Minnesota, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.03

Mostrar detalles

Descripción:
UsedGood. Cover/Case has some rubbing and edgewear. Access codes, CD's, slipcovers and other accessories may not be included.
Precio
EUR 2.03
Key Account Management: A Definitive Guide
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Key Account Management: A Definitive Guide

de McDonald, Malcolm

  • Usado
Estado
UsedGood
ISBN 10 / ISBN 13
9780750662468 / 0750662468
Cantidad disponible
1
Librería
Lynden, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.71

Mostrar detalles

Descripción:
UsedGood. Book is in good condition and may contain underlining or highlighting and minimal wear. The book can also include library labels. May not contain miscellaneous items (toys, dvds, etc). We offer 100% money back guarantee and fast customer support.
Precio
EUR 5.71
100 Practical Ways to Improve Customer Experience: Achieve End-To-End Customer Engagement in a...

100 Practical Ways to Improve Customer Experience: Achieve End-To-End Customer Engagement in a Multichannel World

de Newman, Martin; McDonald, Malcolm

  • Usado
  • very good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780749482671 / 0749482672
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.76

Mostrar detalles

Descripción:
Kogan Page, 2018. Paperback. Very Good. Former library book; May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.76
Marketing Accountability : How to Measure Marketing Effectiveness

Marketing Accountability : How to Measure Marketing Effectiveness

de Peter Mouncey; Malcolm McDonald

  • Usado
  • very good
  • Tapa dura
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781580624428 / 1580624421
Cantidad disponible
8
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.80

Mostrar detalles

Descripción:
Kogan Page, Limited, 2009. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.80
Malcolm McDonald on Marketing Planning: Understanding Marketing Plans and Strategy

Malcolm McDonald on Marketing Planning: Understanding Marketing Plans and Strategy

de McDonald, Malcolm

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780749478216 / 0749478217
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.82

Mostrar detalles

Descripción:
Kogan Page, 2016. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.82
Marketing Plans That Work
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Marketing Plans That Work

de Malcolm McDonald; Warren J. Keegan

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780750673075 / 0750673079
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.84

Mostrar detalles

Descripción:
Elsevier Science & Technology, 2001. Paperback. Good. Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.84
Key Account Management: The Definitive Guide
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Key Account Management: The Definitive Guide

de McDonald, Malcolm; Woodburn, Diana

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780750662468 / 0750662468
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.29

Mostrar detalles

Descripción:
Butterworth-Heinemann, 2005. Paperback. Good. Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.29
Key Account Management : The Definitive Guide

Key Account Management : The Definitive Guide

de Diana Woodburn; Malcolm McDonald

  • Usado
  • good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780750662468 / 0750662468
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.29

Mostrar detalles

Descripción:
Elsevier Science & Technology Books, 2006. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.29
Marketing Due Diligence : Reconnecting Strategy to Share Price
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Marketing Due Diligence : Reconnecting Strategy to Share Price

de Smith, Brian, Ward, Keith, McDonald, Malcolm

  • Usado
Estado
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780750667272 / 0750667273
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.48

Mostrar detalles

Descripción:
Elsevier Science & Technology. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.48
Key Account Plans

Key Account Plans

de Ryals, Lynette; McDonald, Malcolm

  • Usado
  • very good
  • Tapa blanda
Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780750683678 / 0750683678
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.65

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2007. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.65