101 Ways To Improve Customer Service

de Ukens, Lorraine L

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101 Ways to Improve Customer Service: Training, Tools, Tips, and Techniques

de Lorraine L. Ukens

Estado
Usado - Very Good
Published
2007
Encuadernación
Soft cover
ISBN
9780787982003
Cantidad disponible
1
Librería
Toronto, Ontario, CAN
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 39.29

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Descripción:
Pfeiffer, 2007. Soft cover. Very Good. Clean Inside With No Remarks Or Highlights. 400 Pages. Book And Cd. The Rear Pages Have Some Small Tears. Soft Cover Used Book. The Cd Is Un Used. Cd Is Still Sealed.- We can ship from Canada and the USA, based on your address. Specializing in academic, collectible and historically significant, providing… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 39.29
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101 Ways to Improve Customer Service: Training, Tools, Tips, and Techniques [With 2 CD-ROMs]

de Ukens, Lorraine L.

Estado
Usado - Acceptable
Published
2007
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780787982003
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 16.20

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Descripción:
Pfeiffer & Company, 2007. Paperback. Acceptable. Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 16.20