Advertising, Alcohol Consumption and Abuse

de Fisher, Joseph C

Ejemplares disponibles

Advertising, Alcohol Consumption, and Abuse: a Worldwide Survey

Advertising, Alcohol Consumption, and Abuse: a Worldwide Survey

de Fisher, Joseph C

Estado
Usado - Very Good with no dust jacket
Published
1993
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780313289590
Cantidad disponible
1
Librería
Deep River, Iowa, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 66.22

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Descripción:
Greenwood. Very Good with no dust jacket. 1993. Hardcover. 031328959X . Exlibrary with usual library markings. ; 195 pages .
Precio
EUR 66.22
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Advertising, Alcohol Consumption and Abuse: A Worldwide Survey (Contributions to the Study of Mass Media and Communications, Number 41)

de Fisher, Joseph C.

Estado
Usado - Very Good
Estado de la sobrecubierta
No Dust Jacket
Edición
First Edition
Published
1993
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780313289590
Cantidad disponible
1
Librería
Didcot, Oxfordshire, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.96

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Descripción:
Westport, CT, U.S.A.: Greenwood Press, 1993. Hardcover. Library sticker on spine and FEP, stamp on title page; text tight and bright. First Edition. Hardcover. Very Good/No Dust Jacket. Govt.Ref.Lib.Copy. Hardly Used.
Precio
EUR 11.96
Advertising, Alcohol Consumption, and Abuse: A Worldwide Survey

Advertising, Alcohol Consumption, and Abuse: A Worldwide Survey

de Joseph C. Fisher

Estado
New
Encuadernación
Hard Cover
ISBN
9780313289590
Cantidad disponible
1
Librería
Uxbridge, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 104.36

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Descripción:
Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; An advertising executive and sociologist who has studied alcoholism at length analyzes worldwide theoretical and empirical studies on the relationship between mass media and advertising and alcohol consumption and abuse.
Precio
EUR 104.36
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Advertising, Alcohol Consumption, and Abuse: A Worldwide Survey (Contributions to the Study of Mass Media and Communications)

de Fisher, Joseph C.

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780313289590
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 150.03

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 150.03
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Advertising, Alcohol Consumption, and Abuse: A Worldwide Survey

de Fisher, Joseph C.

Estado
New
Published
1993
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780313289590
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 129.80

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Descripción:
Praeger Pub Text, 1993. Hardcover. New. 9.75x6.50x0.75 inches.
Precio
EUR 129.80