Advertising and Integrated Brand Promotion

de Thomas O'Guinn, Chris Allen, Richard J Semenik

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Advertising and Integrated Brand Promotion

de O’Guinn, Thomas, Allen, Chris, Semenik, Richard J.

Estado
Used - Good
ISBN
9780324568622
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.87

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Descripción:
South-Western College Pub. Used - Good. Good condition.
Precio
EUR 9.87
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Advertising and Integrated Brand Promotion Thomas O'Guinn Scheinbaum

de O'Guinn, Thomas; Allen, Chris; Semenik, Richard J

Estado
Usado - Good
Published
2011-02-16
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780538473323
Cantidad disponible
1
Librería
Boca Raton, Florida, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.91

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Descripción:
Cengage Learning, 2011-02-16. Hardcover. Good. 11x8x1. This listing is for Advertising and Integrated Brand Promotion by O'Guinn, Thomas this edition is basically identical to the ISBN 1337110213 and 0357721403 Please be sure to buy the earlier and much cheaper edition for your class. You can easily avoid wasting money on the 8We personally… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 14.91
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Advertising and Integrated Brand Promotion

de O'Guinn, Thomas

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780538473323
Cantidad disponible
1
Librería
Nashua, New Hampshire, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.48

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Descripción:
South-Western College Pub. hardcover. Good. 8x1x11. Has heavy shelf wear, but still a good reading copy. Tape on front or back cover, otherwise in great used condition.Over 1,000,000 satisfied customers since 1997! Choose expedited shipping (if available) for much faster delivery. Delivery confirmation on all US orders.
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EUR 6.48
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Advertising and Integrated Brand Promotion

de O'Guinn, Thomas

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780538473323
Cantidad disponible
1
Librería
Nashua, New Hampshire, USA
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Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.48

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South-Western College Pub. hardcover. Good. 8x1x11. Has heavy shelf wear, but still a good reading copy. Tape on front or back cover, otherwise in great used condition.Over 1,000,000 satisfied customers since 1997! Choose expedited shipping (if available) for much faster delivery. Delivery confirmation on all US orders.
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Advertising and Integrated Brand Promotion

de O'Guinn, Thomas; Allen, Chris; Semenik, Richard J

Atención
Edición internacional
Estado
Usado - Very Good
Published
2011-02-16
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780538473323
Cantidad disponible
1
Librería
King of Prussia, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.76

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Descripción:
South-Western College Pub, 2011-02-16. Hardcover. Very Good. ***This is the international edition(paperback). 2nd Day shipping offered. Ships same or Next Day!This is the U.S. student edition as pictured unless otherwise stated.
Precio
EUR 2.76
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Advertising and Integrated Brand Promotion

de O'Guinn, Thomas

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780324289565
Cantidad disponible
1
Librería
Nashua, New Hampshire, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.52

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Descripción:
South-Western College Pub. hardcover. Very Good. 8x1x10. Great used condition.Over 1,000,000 satisfied customers since 1997! Choose expedited shipping (if available) for much faster delivery. Delivery confirmation on all US orders.
Precio
EUR 6.52
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Advertising and Integrated Brand Promotion

de O’Guinn, Thomas, Allen, Chris, Semenik, Richard J.

Estado
Used - Good
ISBN
9780324289565
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.87

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Descripción:
South-Western College Pub. Used - Good. Good condition. Includes InfoTrac. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains. NOT AVAILABLE FOR SHIPMENT OUTSIDE OF THE UNITED STATES.
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EUR 9.87
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Advertising and Integrated Brand Promotion

de O'Guinn, Thomas; Allen, Chris; Semenik, Richard J

Estado
Like New
Published
2011-02-16
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780538473323
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1
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Sugar Land, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 28.90

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Cengage Learning, 2011-02-16. Hardcover. Like New. Need it urgently? Upgrade to Expedited. In stock and we ship daily on weekdays & Saturdays.
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EUR 28.90
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Advertising and Integrated Brand Promotion

de O'Guinn, Thomas; Allen, Chris; Semenik, Richard J

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Usado - Good
Published
2011-02-16
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780538473323
Cantidad disponible
1
Librería
Apollo Beach, Florida, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 18.61

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South-Western College Pub, 2011-02-16. Hardcover. Good. Ships Out Tomorrow!
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EUR 18.61
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Advertising and Integrated Brand Promotion

de O'Guinn, Thomas, Allen, Chris, Semenik, Richard J.

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Usado - Good
Published
2011-02-16
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780538473323
Cantidad disponible
1
Librería
Simi Valley, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.97

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South-Western College Pub, 2011-02-16. Hardcover. Good. 1.3000 11.0000 8.6000. Minor wear and creasing
Precio
EUR 3.97
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Advertising and Integrated Brand Promotion

de O'Guinn, Thomas; Allen, Chris; Semenik, Richard J

Estado
Usado - Good
Published
2011-02-16
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780538473323
Cantidad disponible
1
Librería
Franklin Lakes, New Jersey, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 42.13

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Descripción:
Cengage Learning, 2011-02-16. Hardcover. Good. Textbook, May Have Highlights, Notes and/or Underlining, BOOK ONLY-NO ACCESS CODE, NO CD, Ships with Tracking
Precio
EUR 42.13