Advertising Design and Typography

de White, Alex

Alex W. White, an award-winning graphic designer, has shaped the visual personalities of advertising campaigns, identity programs, and magazines. Vice president of the Type Directors Club, he has taught design at the Hartford Art School at the University of Hartford for 15 years. The author of Thinking in Type and The Elements of Graphic Design, he lives in New York City.

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Advertising Design and Typography

de Alex White

Estado
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Published
October 15, 2006
ISBN
9781581154658
Cantidad disponible
1
Librería
revere, Massachusetts, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 25.15

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mint oversize hc, expedited and international shipping not available
Precio
EUR 25.15
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Advertising Design And Typography

de White, Alex

Estado
New
Published
2007
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781581154658
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 66.89

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Descripción:
Allworth Pr, 2007. Hardcover. New. 212 pages. 11.25x8.75x1.25 inches.
Precio
EUR 66.89