Advertising

de Wells, William; Burnett, John; Moriarty, Sandra E

Ejemplares disponibles

Advertising : Principles and Practice

Advertising : Principles and Practice

de Sandra E. Moriarty; William Wells; John Burnett

Estado
Usado - Good
Published
2002
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780130477224
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.66

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Descripción:
Prentice Hall PTR, 2002. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.66
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Advertising: Principles and Practice (6th Edition)

de Wells, William,Burnett, John,Moriarty, Sandra E.

Estado
Usado - Very Good
Published
2002-10-01
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780130477224
Cantidad disponible
1
Librería
Chicago, Illinois, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.90

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Descripción:
Prentice Hall College Div, 2002-10-01. Hardcover. Very Good. 1.1811 in x 10.5000 in x 9.1614 in.
Precio
EUR 2.90
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Advertising: Principles and Practice

de Wells, William, Burnett, John, Moriarty, Sandra E.

Estado
Used - Good
ISBN
9780130835710
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.15

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Descripción:
Prentice Hall. Used - Good. Good condition. 5th edition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains. NOT AVAILABLE FOR SHIPMENT OUTSIDE OF THE UNITED STATES.
Precio
EUR 8.15
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Advertising: Principles & Practice, 6th Edition

de Wells, William; Moriarty, Sandra E.; Burnett, John

Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
6th Edition
Published
2003
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780130477224
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 39.44

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Descripción:
Prentice Hall, Upper Saddle River, NJ, 2003. 6th Edition. Hardcover. Very Good Condition. The text appears clean, there is a stamp mark on the fly page. The cover is in nice condition. Quantity Available: 1. ISBN: 0130477222. ISBN/EAN: 9780130477224. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1560772937. .… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 39.44
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Advertising: Principles & Practice, 6th Edition

de Wells, William; Moriarty, Sandra E.; Burnett, John

Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
6th Edition
Published
2003
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780130477224
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 53.99

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Descripción:
Prentice Hall, Upper Saddle River, NJ, 2003. 6th Edition. Hardcover. Very Good Condition. The text has minimal marking, The cover is in very nice condition. Has some very faint soil marks inside the back cover. Quantity Available: 1. ISBN: 0130477222. ISBN/EAN: 9780130477224. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 53.99
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Advertising: Principles and Practice

de William Wells, John Burnett, Sandra E. Moriarty

Estado
Usado - Good
Published
1999-12-07
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780130835710
Cantidad disponible
1
Librería
DEWITT, Michigan, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.75

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Descripción:
Prentice Hall, 1999-12-07. Hardcover. Good. 1.0300 in x 11.1800 in x 8.8100 in.
Precio
EUR 2.75
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Advertising: Principles & Practice, 3rd

de Wells, William; Moriarty, Sandra E.; Burnett, John

Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
3rd Edition
Published
1995
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780137228690
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 27.23

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Descripción:
Prentice Hall, Upper Saddle River, NJ, 1995. 3rd Edition. Hardcover. Very Good Condition. The text is clean, the cover is in nicre condition. Quantity Available: 1. ISBN: 0137228694. ISBN/EAN: 9780137228690. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: 1560765145. . 9780137228690
Precio
EUR 27.23
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Advertising: Principles & Practice, 6th Edition

de Wells, William; Moriarty, Sandra E.; Burnett, John

Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
6th Edition
Published
2003
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780130477224
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 54.93

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Descripción:
Prentice Hall, Upper Saddle River, NJ, 2003. 6th Edition. Hardcover. Very Good Condition. The text has some minor marking, The cover is in very nice condition. Multiple copies available this title. Quantity Available: 2. Category: Business, Finance & Marketing; Psychology & Psychiatry. ISBN: 0130477222. ISBN/EAN: 9780130477224. Pictures of this item not already displayed here… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 54.93
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Advertising: Principles and Practice

de Wells, William, Burnett, John, Moriarty, Sandra E.

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780130835710
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.15

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Descripción:
Prentice Hall. Used - Very Good. Very Good condition. 5th edition. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp. NOT AVAILABLE FOR SHIPMENT OUTSIDE OF THE UNITED STATES.
Precio
EUR 8.15
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Advertising: Principles and Practice

de William Wells, John Burnett, Sandra E. Moriarty

Estado
New
Published
1999-12-07
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780130835710
Cantidad disponible
1
Librería
DEWITT, Michigan, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 66.11

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Descripción:
Prentice Hall, 1999-12-07. Hardcover. New. 1.0300 in x 11.1800 in x 8.8100 in.
Precio
EUR 66.11
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Advertising : Principles and Practice

de John Burnett; Sandra E. Moriarty; William Wells

Estado
Usado - Good
Published
1991
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780130162052
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.43

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Descripción:
Prentice Hall PTR, 1991. Hardcover. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 8.43
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Advertising: Principles and Practice (6th Edition)

de Wells, William; Burnett, John; Moriarty, Sandra E

Estado
New
Published
2002-10-01
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780130477224
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 75.50

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Descripción:
Prentice Hall College Div, 2002-10-01. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 75.50