Advertising To Children

de MacKlin, M Carole

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Advertising to Children: Concepts and Controversies

de Macklin, M. Carole

Estado
Usado - Good
Published
1999
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780761912859
Cantidad disponible
1
Librería
Vancouver, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 13.28

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Descripción:
Thousand Oaks, California, U.S.A.: Sage Pubns, 1999. Trade paperback in good condition. First blank/title page clipped on bottom right corner.. Soft cover. Good.
Precio
EUR 13.28
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Advertising to Children: Concepts and Controversies (1-Off Series)

de Macklin, M . Carole [Editor]; Carlson, Leslie C. [Editor];

Estado
New
Published
1999-07-16
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780761912859
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 72.10

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Descripción:
SAGE Publications, Inc, 1999-07-16. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 72.10
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Advertising to Children: Concepts and Controversies (1-Off Series)

de Macklin, M . Carole [Editor]; Carlson, Leslie C. [Editor];

Estado
Like New
Published
1999-07-16
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780761912842
Cantidad disponible
1
Librería
Cincinnati, Ohio, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 39.84

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Descripción:
SAGE Publications, Inc, 1999-07-16. Hardcover. Like New.
Precio
EUR 39.84
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Advertising to Children: Concepts and Controversies

de M. Carole Macklin

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780761912859
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 77.88

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Descripción:
Paperback / softback. New. This book explores the debate on the ethics and effectiveness of marketing to children. The research tackles issues including smoking and alcohol consumption.
Precio
EUR 77.88
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Advertising to Children: Concepts and Controversies

de M. Carole Macklin

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780761912859
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 87.37

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Descripción:
Paperback / softback. New. This book explores the debate on the ethics and effectiveness of marketing to children. The research tackles issues including smoking and alcohol consumption.
Precio
EUR 87.37