Airline Identity, Design and Culture

de Lovegrove, Keith

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Airline Identity, Design and Culture

de Lovegrove, Keith

Estado
Usado - VG
Published
2000
Encuadernación
Softcover
ISBN
9783823854609
Cantidad disponible
1
Librería
Columbia, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 28.43

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Descripción:
New York, New York: teNeues Publishing Company, 2000. Softcover. VG. Color pictorial wraps; 139 pp.; 91 bw, 160 color illustrations. A book devoted to the culture of air travel, including plane interiors, food, fashion, and brand identity. Some of the food photos, in particular, are a hoot--why don't we see whole hams being wheeled through the plane at… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 28.43
Airline. Identity, Design and Culture.

Airline. Identity, Design and Culture.

de Lovegrove, Keith

Estado
Usado
Cantidad disponible
1
Librería
Zurich, CHE
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 43.00

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Descripción:
New York, teNeues, 2000. 4°, 139 S., zahlr., oft farb. Abb., Brosch., Tadellos. Erstausgabe. Dieses Buch befindet sich in unserem Aussenlager; sollten Sie dieses im Laden abholen wollen, bitten wir Sie um vorgängige Nachricht. 010
Precio
EUR 43.00
Airline. Identity, design and culture.

Airline. Identity, design and culture.

de Keith Lovegrove;

Estado
Usado
ISBN
9781856692052
Cantidad disponible
1
Librería
Antwerpen, BEL
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 21.00

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Descripción:
London Laurence King Publishing 2000. Softcover, 139pp., 28x24cm., ills. in col. and b/w., fine copy. ISBN 9781856692052. This work celebrates the culture of air travel, from plane interiors and airline branding, to food and fashion. The book charts the development of all aspects of international air travel both, elegant and chic, kitsch and vulgar.
Precio
EUR 21.00
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Airline Identity, Design and Culture

de Lovegrove, Keith

Estado
Usado - Near Fine
Published
2000
Encuadernación
Paperback
ISBN
9783823854609
Cantidad disponible
1
Librería
Farmington Hills, Michigan, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 21.56

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Descripción:
New York: Te Neues Pub Group. Near Fine. 2000. Paperback. 3823854607 . B&W and Color; 11.1 X 9.5 X 0.5 inches; 144 pages; Soft cover is self flaps, has black spine with white lettering. Covers have slight rubbing, scuffing. Pages are clean and tight. Lavishly illustrated with b/w and color photographs. Includes now defunct airlines, such as… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 21.56
Airline Identity, Design and Culture

Airline Identity, Design and Culture

de Keith Lovegrove

Estado
New
Published
November 2000
ISBN
9783823854609
Cantidad disponible
1
Librería
NEW YORK, New York, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 28.43

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Descripción:
Brand new book
Precio
EUR 28.43