Basic Marketing

de Jr, William D Perreault; McCarthy, E Jerome; Cannon, Joseph P

"The subtitle of the 15th edition was A Global-Managerial Approach. Joseph P. Cannon is a new author to this edition." Includes bibliographical references and indexes.

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Basic Marketing : A Marketing Strategy Planning Approach

Basic Marketing : A Marketing Strategy Planning Approach

de E. Jerome McCarthy; Perreault, William D., Jr.; Joseph P. Cannon

Estado
Usado - Good
Published
2006
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780073324043
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.06

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Descripción:
McGraw-Hill Higher Education, 2006. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 7.06
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Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach

de William D. Perreault, Jr.; Joseph P. Cannon; E. Jerome McCarthy

Estado
Usado - Good
Published
2010-10-19
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780073529950
Cantidad disponible
1
Librería
Boca Raton, Florida, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.93

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Descripción:
McGraw-Hill/Irwin, 2010-10-19. Hardcover. Good. This listing is for (Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach). This edition is very similar to ISBN 0078028981 which is the most current updated edition. Please be sure to buy the earlier and much cheaper edition for your class and SAVE MONEY on your textbook expenses! We personally guarantee that you can use… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 14.93
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Basic Marketing

de William D. Perreault Jr.; E. Jerome McCarthy; Joseph P. Cannon

Estado
Usado - Good
Published
2008
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780071281041
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.35

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Descripción:
McGraw-Hill, 2008. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 11.35
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Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach

de William D. Perreault, Jr., Joseph P. Cannon, E. Jerome McCarthy

Estado
Used - Good
ISBN
9780073529950
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.71

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Descripción:
McGraw-Hill/Irwin. Used - Good. Good condition. 18th edition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains. NOT AVAILABLE FOR SHIPMENT OUTSIDE OF THE UNITED STATES.
Precio
EUR 9.71
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Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach

de William D. Perreault, Jr.; Joseph P. Cannon; E. Jerome McCarthy

Estado
Usado - Good
Published
2010-10-19
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780073529950
Cantidad disponible
1
Librería
Chickamauga, Georgia, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 17.74

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Descripción:
McGraw-Hill/Irwin, 2010-10-19. Hardcover. Good. MULTIPLE COPIES 18TH EDITION WHITE COVER GOOD USED CONDITION - COVER AND CORNERS ARE WORN, SOME CARDBOARD SHOWING, MAY HAVE SOME WRITING - VERY USABLE USED BOOK - EXPERIENCE AMAZING CUSTOMER SERVICE - WE SHIP DAILY
Precio
EUR 17.74
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Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach, 17th Edition

de William D. Perreault Jr.; Joseph P. Cannon; E. Jerome McCarthy

Estado
Usado - Good
Published
2008-10-16
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780073381053
Cantidad disponible
1
Librería
Boca Raton, Florida, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 13.07

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Descripción:
McGraw-Hill/Irwin, 2008-10-16. Hardcover. Good. This listing is for Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach, 17th Edition This edition is very similar to the most current updated edition, ISBN 0078028981 Please be sure to buy the earlier and much cheaper edition for your class and SAVE MONEY on your textbook expenses! We personally guarantee that you can use… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 13.07
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Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach

de William D. Perreault, Jr.; Joseph P. Cannon; E. Jerome McCarthy

Estado
Usado - Very Good
Edición
18th
Published
2010-10-19
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780073529950
Cantidad disponible
1
Librería
Chickamauga, Georgia, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 20.54

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Descripción:
McGraw-Hill/Irwin, 2010-10-19. 18th. Hardcover. Very Good. VERY GOOD USED CONDITION-MAY HAVE SLIGHT CLASSROOM WEAR - EXPERIENCE AMAZING CUSTOMER SERVICE - WE SHIP DAILY
Precio
EUR 20.54
Basic Marketing

Basic Marketing

de William D Perreault, Jr.; Joseph P. Cannon; E. Jerome McCarthy

Estado
Usado - Good
Published
2014
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781259330872
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 17.14

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Descripción:
McGraw-Hill Irwin, 2014. Hardcover. Good. Disclaimer:Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 17.14
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Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach

de William D. Perreault, Jr

Estado
Used:Good
Edición
18th
Published
2010-10-19
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780073529950
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 18.90

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Descripción:
McGraw-Hill Education, 2010-10-19. 18th. hardcover. Used:Good.
Precio
EUR 18.90
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Basic Marketing : A Marketing Strategy Planning Approach

de McCarthy, E. Jerome, Perreault, William D., Jr., Cannon, Joseph P

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780073324043
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.98

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Descripción:
McGraw-Hill Higher Education. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 4.98
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Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach, 18th Edition (Ball State University)

de William D. Perreault, Jr., Joseph P. Cannon, E. Jerome McCarthy

Estado
Usado - Good
Published
2011
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780077577193
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.48

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Descripción:
McGraw Hill Learning Solutions, 2011. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.48
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Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach

de William D. Perreault, Jr.; Joseph P. Cannon; E. Jerome McCarthy

Estado
Usado - Good
Published
2010-10-19
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780073529950
Cantidad disponible
1
Librería
Franklin Lakes, New Jersey, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 42.40

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Descripción:
McGraw-Hill/Irwin, 2010-10-19. Hardcover. Good. Textbook, May Have Highlights, Notes and/or Underlining, BOOK ONLY-NO ACCESS CODE, NO CD, Ships with Tracking
Precio
EUR 42.40
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Basic Marketing

de William D. Perreault Jr., Joseph P Cannon, E. Jerome McCarthy

Atención
Edición internacional
Estado
Usado - Good
Published
2008-07-15
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780071277471
Cantidad disponible
1
Librería
BEX
Godfrey, Illinois, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 27.42

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Descripción:
McGraw Hill Higher Education, 2008-07-15. Paperback. Good. 1.4600 in x 10.9800 in x 8.7000 in. International Edition. 16th Edition. Good Condition. Reasonable wear. Still very usable. Clean, mark-free interior!
Precio
EUR 27.42
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Basic Marketing : A Marketing Strategy Planning Approach

de McCarthy, E. Jerome, Perreault, William D., Jr., Cannon, Joseph P

Estado
Used - Like New
ISBN
9780073324043
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.98

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Descripción:
McGraw-Hill Higher Education. Used - Like New. Used book that is in almost brand-new condition.
Precio
EUR 4.98
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Basic Marketing: A Marketing Strategy Planning Approach

de Jr., William D. Perreault/ E. Jerome McCarthy/ Joseph P. Cannon

Estado
New
Published
2006
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780073324043
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 275.91

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Descripción:
Richard d Irwin, 2006. Hardcover. New. hardback/cd-rom st edition. 790 pages. 11.25x8.25x1.25 inches.
Precio
EUR 275.91