Becoming American Express

de Massengill, Reed

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Becoming American Express: 150 Years of Reinvention and Customer Service
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Becoming American Express: 150 Years of Reinvention and Customer Service

de Massengill, Reed

Estado
Usado - Near Fine
Estado de la sobrecubierta
Lacking
Edición
First Edition, First Printing
Published
1999
Encuadernación
Hardcover
Cantidad disponible
1
Librería
New York, New York, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 32.86

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Descripción:
New York, N.Y.: American Express Co, 1999. First Edition, First Printing. Hardcover. Near Fine/Lacking. 200 pages : illustrations (some color) ; 29 cm. Squarish 4to. Hardcover. Publisher's original navy cloth over boards, blindstamped lettering to spine and upper cover. Book Condition: faint signs of handling, else fine. A sharp copy.
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EUR 32.86
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Becoming American Express: 150 Years of Reinvention and Customer Service

de Massengill, Reed

Estado
Usado - Fine
Estado de la sobrecubierta
VG
Edición
First Edition
Published
1999
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780916103583
Cantidad disponible
1
Librería
Minneapolis, Minnesota, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 31.54

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Descripción:
New York: American Express Company, 1999 WYSIWYG pricing--no added shipping charge for standard shipping within USA. Dark blue cloth, titles blind-stamped on spine, 200 pp, many photos & other illustrations. DJ rubbed, has a few tears of 1 to 2 cm; in Brodart archival cover. Presentation letter from CEO Harvey Golub & President Kenneth Chenault laid in.… Saber más sobre este artículo
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Becoming American Express: 150 Years of Reinvention and Customer Service

Becoming American Express: 150 Years of Reinvention and Customer Service

de Reed Massengill

Estado
Usado - Good
Published
1999
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780916103583
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.19

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Descripción:
American Express Company, 1999. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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EUR 8.19
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Becoming American Express: 150 Years of Reinvention and Customer Service

de Massengill, Reed

Estado
Usado - Very good in fair dust jacket. Typed letter signed by Harvey Golub, Chairman and CEO of American Express laid in. DJ has some we
Edición
First edition. First Edition [stated]. Presumed first printing
Published
1999
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780916103583
Cantidad disponible
1
Librería
Silver Spring, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 46.95

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Descripción:
New York: American Express Company, 1999. First edition. First Edition [stated]. Presumed first printing. Hardcover. Very good in fair dust jacket. Typed letter signed by Harvey Golub, Chairman and CEO of American Express laid in. DJ has some wear, teatrs and soiling. Minor cover soiling.. 200 p. Includes illustrations. Trademarks. Colophon. Some illustrations in color. From Wikipedia: "Harvey… Saber más sobre este artículo
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Becoming American Express; 150 Years of Reinvention and Customer Service

de Massengill, Reed

Estado
Usado - Very good
Estado de la sobrecubierta
Good
Edición
First Edition [stated]First Edition [stated], presumed first pri
Published
1999
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780916103583
Cantidad disponible
1
Librería
Silver Spring, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 70.42

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Descripción:
New York, New York: American Express Company, 1999. First Edition [stated]First Edition [stated], presumed first printing. Hardcover. Very good/Good. Format is approximately 11 inches by 11 inches. 200 pages. Illustrations (many in color) This English-language edition of Becoming American Express: 150 Years of Reinvention and Customer Service was published in hardcover by American Express… Saber más sobre este artículo
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Becoming American Express

de MASSENGILL, REED

Estado
Usado - Good to V. Good/Sorry, No Dustjacket.
Edición
1st
Published
1999
Encuadernación
Hard Cover
ISBN
9780916103583
Cantidad disponible
1
Librería
Anaheim, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.40

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Descripción:
American Express. Good to V. Good/Sorry, No Dustjacket.. 1999. 1st. Hard Cover. 0916103587 .
Precio
EUR 14.40
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Becoming American Express: 150 Years of Reinvention and Customer Service

de Reed Massengill

Estado
As New
Published
1999
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780916103583
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.19

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Descripción:
American Express Company, 1999. Hardcover. As New. Disclaimer:An apparently unread copy in perfect condition. Dust cover is intact; pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 8.19
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BECOMING AMERICAN EXPRESS: 150 Years of Reinvention and Customer Service

de Massengill, Reed

Estado
Usado - Very Good
Estado de la sobrecubierta
No Jacket
Edición
First Edition
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780916103583
Cantidad disponible
1
Librería
Seneca, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.74

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Descripción:
New York: American Express (1999), 199pp, illus., blue cloth, light shelfwear to cover.. First Edition. Cloth. Very Good/No Jacket.
Precio
EUR 11.74
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Becoming American Express: 150 Years of Reinvention and Customer Service

Estado
Used - Good
ISBN
9780916103583
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.64

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Descripción:
Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 7.64
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Becoming American Express: 150 Years of Reinvention and Customer Service

de Reed Massengill

Estado
Like New
Estado de la sobrecubierta
Dust jacket in mylar cover
Published
1999-01-01
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780916103583
Cantidad disponible
1
Librería
Moorpark, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 16.43

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Descripción:
American Express Company, 1999-01-01. Hardcover. Like New/Dust jacket in mylar cover. 11x11x1.
Precio
EUR 16.43
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Becoming American Express: 150 Years of Reinvention and Customer Service

de Reed Massengill

Estado
New
Published
1999-01-01
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780916103583
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 102.07

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Descripción:
American Express Company, 1999-01-01. hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 102.07
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Becoming American Express: 150 Years of Reinvention and Customer Service

de Reed Massengill

Estado
Usado - Very Good
Published
1999
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780916103583
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.19

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Descripción:
American Express Company, 1999. Hardcover. Very Good. Missing dust jacket; May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 8.19
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Becoming American Express: 150 Years of Reinvention and Customer Service

de Reed Massengill

Estado
Usado - Acceptable
Published
1999
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780916103583
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.19

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Descripción:
American Express Company, 1999. Hardcover. Acceptable. Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 8.19
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Becoming American Express: 150 Years of Reinvention and Customer Service

de Reed Massengill

Estado
Usado - Good
Published
1/1/1999 12:00:01 AM
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780916103583
Cantidad disponible
1
Librería
Beaverton, Oregon, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 10.33

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Descripción:
American Express Company, 1/1/1999 12:00:01 AM. hardcover. Good. 1.3000 in x 11.2000 in x 11.0000 in. Hardback with dust jacket. Dust jacket is worn at the edges. Cover edges and corners in good shape. Spine is tight. Pages are clean, no markings, notes or stains. Ships from Friends bookstore to benefit Beaverton (Oregon)… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 10.33
Becoming American Express: 150 Years of Reinvention and Customer Service

Becoming American Express: 150 Years of Reinvention and Customer Service

de Reed Massengill

Estado
Usado - Very Good
Published
1999
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780916103583
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.19

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Descripción:
American Express Company, 1999. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 8.19
Becoming American Express: 150 Years of Reinvention and Customer Service

Becoming American Express: 150 Years of Reinvention and Customer Service

de Reed Massengill

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780916103583
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 10.35

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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 10.35
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Becoming American Express: 150 Years of Reinvention and Customer Service

de Reed Massengill

Estado
UsedGood
ISBN
9780916103583
Cantidad disponible
1
Librería
Interlochen, Michigan, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.27

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Descripción:
UsedGood. Missing dust cover, otherwise book is in good condition with some wear from normal use.
Precio
EUR 8.27
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Becoming American Express: 150 Years of Reinvention and Customer Service

de Reed Massengill

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780916103583
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 38.57

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 38.57