Better Living

de Bird, William L, Jr

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Better Living: Advertising, Media, and the New Vocabulary of Business Leadership, 1935-1955

de Bird, William L Jr.

Estado
Usado - Fine copy in fine dust jacket
Edición
1st
Published
1999
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780810115859
Cantidad disponible
1
Librería
Pittsford, New York, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 18.78

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Descripción:
Evanston, IL: Northwestern Univ. Press. Fine copy in fine dust jacket. 1999. 1st. hardcover. 8vo, 288 pp., Inscribed & signed by the author to historian Karal ann Marling on the front free endpaper. .
Precio
EUR 18.78
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Better Living: Advertising, Media, and the New Vocabulary of Business Leadership, 1935-1955

de William L. Bird, Jr.

Estado
Usado - Fine in Fine dust jacket
Published
1999
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780810115859
Cantidad disponible
1
Librería
Allentown, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 23.47

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Descripción:
Northwestern University Press. Fine in Fine dust jacket. 1999. Hardcover. 0810115859 . Clean, pristine, gift quality! Fast shipping, with tracking number provided. ; Media Topographies; 10.3 X 6.4 X 1.0 inches; 288 pages .
Precio
EUR 23.47
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Better Living : Advertising, Media, and the New Vocabulary of Business Leadership, 1935-1955

de Bird, William L., Jr

Estado
Used - Good
ISBN
9780810115859
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.36

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Descripción:
Northwestern University Press. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.36
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Better Living: Advertising, Media, and the New Vocabulary of Business Leadership, 1935-1955 (Media Topographies)

de William L. Bird, Jr.

Estado
Usado - Good
Edición
First Edition
ISBN
9780810115859
Cantidad disponible
1
Librería
Philadelphia, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.09

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Descripción:
Northwestern University Press. First Edition. Good. Good. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported
Precio
EUR 6.09
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Better Living : Advertising, Media, and the New Vocabulary of Business Leadership, 1935-1955

de Bird, William L., Jr

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780810115859
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 26.89

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Descripción:
Northwestern University Press. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 26.89
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Better Living: Advertising, Media, and the New Vocabulary of Business Leadership, 1935-1955 (Media Topographies)

de William L. Bird, Jr.

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780810115859
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 52.09

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 52.09