Brandchild

de Lindstrom, Martin

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Brand Child: Remarkable Insights Into the Minds of Today's Global Kids and Their Relationships With Brands

de Lindstrom, Martin

Estado
Usado
Published
2005
ISBN
9780749442842
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.81

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Descripción:
Kogan Page, 2005. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In fair condition, suitable as a study copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,750grams, ISBN:9780749442842
Precio
EUR 3.81
Brandchild: Remarkable Insights into the Minds of Today's Global Kids and Their Relationship with Brands

Brandchild: Remarkable Insights into the Minds of Today's Global Kids and Their Relationship with Brands

de LINDSTROM, Martin

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780749442842
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.17

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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 2.17
BrandChild: Remarkable Insights into the Minds of Today's Global Kids and Their Relationship with Brands

BrandChild: Remarkable Insights into the Minds of Today's Global Kids and Their Relationship with Brands

de Seybold, Patricia B

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780749438678
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 0.93

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Descripción:
Hardback. Very Good.
Precio
EUR 0.93
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Brandchild : Remarkable Insights into the Minds of Today's Global Kids and Their Relationship with Brands

de Lindstrom, Martin

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780749442842
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.59

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Descripción:
Kogan Page, Limited. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 12.59
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Brandchild: Inside the Minds of Today's Global Kids: Understanding Their Relationship with Brands

de Lindstrom, Martin

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780749438678
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 43.00

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 43.00
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Brand Child: Remarkable Insights into the Minds of Today's Global Kids & Their Relationships with Brands

de Martin Lindstrom

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780749442842
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 41.47

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 41.47