Brands

de Arvidsson, Adam

Ejemplares disponibles

No hay imagen

Brands: Meaning and Value in Media Culture

de Arvidsson, Adam

Estado
Usado - NF.
Published
2006
Encuadernación
Soft cover
ISBN
9780415347167
Cantidad disponible
1
Librería
Waterloo,, Ontario, CAN
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 28.02

Mostrar detalles

Descripción:
Oxon/New York: Routledge, 2006. Soft cover. NF.. 6x0x9.
Precio
EUR 28.02
Brands : Meaning and Value in Media Culture

Brands : Meaning and Value in Media Culture

de Adam Arvidsson

Estado
New
Encuadernación
Hard Cover
ISBN
9780415347150
Cantidad disponible
1
Librería
Uxbridge, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 178.96

Mostrar detalles

Descripción:
Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Brands : Meaning and Value in Media Culture.
Precio
EUR 178.96
No hay imagen

Brands: Meaning and Value in Media Culture

de Adam Arvidsson

Estado
New
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780415347150
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 161.07

Mostrar detalles

Descripción:
Hardback. New. Brands are a dominant feature of everyday life. This book argues that brands have become an important tool for transforming everyday life into economic value. The first part of this book traces the historical development of branding, whilst the second part evaluates new media, contemporary management and overall media economics.
Precio
EUR 161.07
No hay imagen

Brands : Meaning and Value in Media Culture

de Arvidsson, Adam

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780415347167
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.43

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 7.43
Brands: Meaning and Value in Media Culture

Brands: Meaning and Value in Media Culture

de Adam Arvidsson

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780415347167
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 56.28

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback / softback. New. Brands are a dominant feature of everyday life. This book argues that brands have become an important tool for transforming everyday life into economic value. The first part of this book traces the historical development of branding, whilst the second part evaluates new media, contemporary management and overall media economics.
Precio
EUR 56.28
Brands: Meaning and Value in Media Culture

Brands: Meaning and Value in Media Culture

de Adam Arvidsson

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780415347167
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 64.46

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback / softback. New. Brands are a dominant feature of everyday life. This book argues that brands have become an important tool for transforming everyday life into economic value. The first part of this book traces the historical development of branding, whilst the second part evaluates new media, contemporary management and overall media economics.
Precio
EUR 64.46
No hay imagen

Brands: Meaning and Value in Media Culture

de Arvidsson, Adam

Estado
New
Published
2006-01-19
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780415347167
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 76.12

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2006-01-19. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 76.12
No hay imagen

Brands: Meaning and Value in Media Culture

de Arvidsson, Adam (Author)

Estado
New
Published
2006
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780415347167
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 89.34

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2006. Paperback. New. 1st edition. 168 pages. 9.00x5.75x0.25 inches.
Precio
EUR 89.34
No hay imagen

Brands: Meaning and Value in Media Culture

de Arvidsson, Adam

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780415347167
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 43.78

Mostrar detalles

Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 43.78
No hay imagen

Brands: Meaning And Value in Media Culture

de Arvidsson, Adam (Author)

Estado
New
Published
2006
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780415347150
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 190.71

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge, 2006. Hardcover. New. 1st edition. 168 pages. 9.25x6.25x0.50 inches.
Precio
EUR 190.71