Building Brand Identity

de Upshaw, Lynn B

Ejemplares disponibles

No hay imagen

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

de Lynn B. Upshaw

Estado
Usado - Very Good
Estado de la sobrecubierta
No Dust Jacket
Edición
1st Edition
Published
1995
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780471042204
Cantidad disponible
1
Librería
Olathe, Kansas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.33

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley, 1995. Book. Very Good. Hardcover. Inscribed By the Author. 1st Edition. Inscribed By Lynn B. Upshaw.
Precio
EUR 11.33
Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace: 1 (New Directions in Business)

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace: 1 (New Directions in Business)

de Upshaw, Lynn B.

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780471042204
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.64

Mostrar detalles

Descripción:
Hardback. Very Good.
Precio
EUR 2.64
Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace: 1 (New Directions in Business)

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace: 1 (New Directions in Business)

de Upshaw, Lynn B.

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780471042204
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.64

Mostrar detalles

Descripción:
Hardback. Good.
Precio
EUR 2.64
No hay imagen

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

de Upshaw, Lynn B.

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780471042204
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.79

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley. Used - Very Good. Very Good condition. Good dust jacket. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be included.
Precio
EUR 5.79
No hay imagen

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

de Upshaw, Lynn B.

Estado
Usado - Good
Published
1995
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780471042204
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.62

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley, 1995. Hardcover. Good. Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.62
No hay imagen

Building Brand Identity : A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

de Upshaw, Lynn B

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780471042204
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.72

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 6.72
No hay imagen

Building Brand Identity : A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

de Upshaw, Lynn B

Estado
Used - Good
ISBN
9780471042204
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.54

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.54
No hay imagen

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

de Lynn B. Upshaw

Estado
Used - Acceptable
Estado de la sobrecubierta
Good
Published
June 1995
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780471042204
Cantidad disponible
1
Librería
Youngtown, Arizona, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.58

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley, June 1995. Hardcover. Used - Acceptable/Good. Boards have shelf wear. Dust jacket has shelf wear.
Precio
EUR 5.58
No hay imagen

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

de Upshaw, Lynn B

Estado
Usado - Very Good
Published
1995-06-15
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780471042204
Cantidad disponible
1
Librería
Asheville, North Carolina, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 47.03

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley, 1995-06-15. Hardcover. Very Good. PERSONALIZED INSCRIPTION BY AUTHOR on title page, no other marks noted in text, different cover art on dj, 2nd printing hcAND AS ALWAYS SHIPPED IN 24 HOURS; and emailed to you a USPS tracking number on all orders; all books are sanitized and cleaned for your protection before mailing
Precio
EUR 47.03
No hay imagen

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

de Upshaw, Lynn B

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780471042204
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham, Massachusetts, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.62

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley. Used - Very Good.
Precio
EUR 1.62
No hay imagen

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

de Lynn B. Upshaw

Estado
Used:Good
Edición
1
Published
1995-06-01
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780471042204
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 16.94

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley, 1995-06-01. 1. Hardcover. Used:Good.
Precio
EUR 16.94
No hay imagen

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace (New Directions in Business Book 1)

de Upshaw, Lynn B.

Estado
New
Published
5/2/2008
ISBN
9780471042204
Cantidad disponible
1
Librería
Ha Noi, VNM
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 39.09

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley, 5/2/2008. New. Wiley, 5/2/2008 New All orders ship SAME or NEXT business day Expedited shipments will be received in 5-12 business days within the United States 100% Satisfaction Guaranteed!
Precio
EUR 39.09
Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

de Lynn B. Upshaw

Estado
New
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780471042204
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 49.94

Mostrar detalles

Descripción:
Hardback. New. Using a practical analytical approach, this timely work presents information and insights on the daily challenges brand managers face. Divided into two sections, the first emphasizes the need to understand customers and the current brand's assets before proceeding to refashion the brand's positioning and personality.
Precio
EUR 49.94
Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

de Lynn B. Upshaw

Estado
New
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780471042204
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 56.28

Mostrar detalles

Descripción:
Hardback. New. Using a practical analytical approach, this timely work presents information and insights on the daily challenges brand managers face. Divided into two sections, the first emphasizes the need to understand customers and the current brand's assets before proceeding to refashion the brand's positioning and personality.
Precio
EUR 56.28
No hay imagen

Building Brand Identity : A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

de Upshaw, Lynn B

Estado
Used - Good
ISBN
9780471042204
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.88

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.88
No hay imagen

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

de Upshaw, Lynn B

Estado
New
ISBN
9780471042204
Cantidad disponible
1
Librería
Victoria, British Columbia, CAN
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 65.14

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley. New. Special order direct from the distributor
Precio
EUR 65.14
No hay imagen

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

de Upshaw, Lynn B

Estado
New
Published
1995-06-15
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780471042204
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 73.64

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley, 1995-06-15. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 73.64
No hay imagen

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

de Lynn B. Upshaw

Estado
Usado - Good
Published
1995
ISBN
9780471042204
Cantidad disponible
1
Librería
Morangis, FRA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.64

Mostrar detalles

Descripción:
John Wiley & Sons, 1995. Good. Former library book. Soiling on the side. No dust jacket. Edition 1995. Ammareal gives back up to 15% of this book's net price to charity organizations.
Precio
EUR 4.64
No hay imagen

Building Brand Identity � A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

de Lynn B. Upshaw

Estado
New
Published
1995
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780471042204
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 61.72

Mostrar detalles

Descripción:
John Wiley & Sons Inc, 1995. Hardcover. New. 1st edition. 368 pages. 10.00x6.50x1.00 inches.
Precio
EUR 61.72
No hay imagen

Building Brand Identity: A Strategy for Success in a Hostile Marketplace

de Upshaw, Lynn B.

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780471042204
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 39.58

Mostrar detalles

Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items.
Precio
EUR 39.58