Building Brands Directly

de Pearson, Stewart; Pearson, Stewart

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Building Brands Directly : Creating Business Value from Customer Relationships

de Pearson, Stewart

Estado
Usado - Very Good
Estado de la sobrecubierta
Very Good
Edición
1st Edition.
Published
1996
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780333639078
Cantidad disponible
1
Librería
Boat of Garten, Highland, Highland, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.89

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Descripción:
Macmillan. 1996 first edition hardback pub Macmillan in very good, near as new condition, with very good unclipped dj; UK dealer . Very Good. Hardback. 1st Edition.. 1996.
Precio
EUR 5.89
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Building Brands Directly: Creating Business Value from Customer Relationships

de Pearson, Stewart

Estado
Like New
Published
1996-03-01
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780814766187
Cantidad disponible
1
Librería
Carson City, Nevada, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 39.99

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Descripción:
NYU Press, 1996-03-01. Hardcover. Like New. New inside and Out! Clean & Crisp Pages w/ small name on inside blank page. Excellent book..(Fast Shipping)!
Precio
EUR 39.99
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Building Brands Directly: Creating Business Value from Customer Relationships

de Pearson, Stewart

Estado
Usado
Published
1996
ISBN
9780333639078
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.00

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Descripción:
Macmillan, 1996. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. Clean from markings. In good all round condition. Dust jacket in good condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1000grams, ISBN:9780333639078
Precio
EUR 3.00
Building Brands Directly : Creating Business Value from Customer Relationships

Building Brands Directly : Creating Business Value from Customer Relationships

de Stewart Pearson

Estado
New
ISBN
9781349137732
Cantidad disponible
1
Librería
Uxbridge, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 58.70

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Descripción:
New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Building Brands Directly : Creating Business Value from Customer Relationships.
Precio
EUR 58.70
Building Brands Directly: Creating Business Value from Customer Relationships

Building Brands Directly: Creating Business Value from Customer Relationships

de Stewart Pearson

Estado
New
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780333639078
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 124.70

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Descripción:
Hardback. New. How to create business value by sustaining existing brands and building new brands is the priority of our major business leaders, the managers to whom they entrust their brands and the students who are the brand stewards of the future.
Precio
EUR 124.70
Building Brands Directly: Creating Business Value from Customer Relationships

Building Brands Directly: Creating Business Value from Customer Relationships

de Stewart Pearson

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9781349137732
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 64.11

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Descripción:
Paperback / softback. New. How to create business value by sustaining existing brands and building new brands is the priority of our major business leaders, the managers to whom they entrust their brands and the students who are the brand stewards of the future.
Precio
EUR 64.11
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Building Brands Directly: Creating Business Value from Customer Relationships

de Pearson, Stewart

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780333639078
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 60.75

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 60.75
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Building Brands Directly: Creating Business Value from Customer Relationships

de Pearson, Stewart

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780814766187
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 104.64

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 104.64
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Building Brands Directly: Creating Business Value from Customer Relationships

de Stewart Pearson

Estado
New
Published
1996
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780814766187
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 126.97

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Descripción:
New York Univ Pr, 1996. Hardcover. New. 431 pages. 9.75x6.75x1.25 inches.
Precio
EUR 126.97
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Building Brands Directly: Creating Business Value from Customer Relationships

de Pearson, Stewart

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781349137732
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 85.27

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 85.27