Competing On Analytics

de Davenport, Thomas H

Ejemplares disponibles

Competing on Analytics: Updated, with a New Introduction: The New Science of Winning

Competing on Analytics: Updated, with a New Introduction: The New Science of Winning

de Thomas H. Davenport

Estado
New
Encuadernación
Hardback
ISBN
9781633693722
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 26.10

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Descripción:
Hardback. New. From two pioneers in business analytics, an update of the classic book on how analytics and business intelligence are transforming competition and how leading organizations build and compete on an analytical capability.
Precio
EUR 26.10
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Competing on Analytics

de Thomas H. Davenport

Estado
New
Published
pp. 297
Encuadernación
Hardback
ISBN
9781633693722
Cantidad disponible
1
Librería
Woodside, New York, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 22.44

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Descripción:
Harvard Business School Press , pp. 297 . Hardback. New.
Precio
EUR 22.44
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Competing on Analytics

de Thomas H. Davenport

Estado
Usado - Very Good
Estado de la sobrecubierta
Very Good
Published
March 6, 2007
ISBN
9781422103326
Cantidad disponible
1
Librería
Wake Forest , North Carolina, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.37

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Descripción:
Square spine, clean crisp pages, no writing or marks, no folded page corners. Dust jacket clean with no rips. Not a remainder.
Precio
EUR 9.37
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Competing on Analytics: The New Science of Winning

de Thomas H. Davenport

Estado
UsedGood
ISBN
9781422103326
Cantidad disponible
1
Librería
Rotterdam , New York, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.86

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Descripción:
UsedGood. Shows minimal wear such as frayed or folded edges, minor rips and tears, and/or slightly worn binding. May have stickers and/or contain inscription on title page. No noticable liquid damage or missing pages.
Precio
EUR 5.86
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Competing on Analytics: The New Science of Winning

de Thomas H. Davenport

Estado
UsedGood
ISBN
9781422103326
Cantidad disponible
1
Librería
Imperial, Missouri, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.49

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Descripción:
UsedGood. The item shows wear from consistent use, but it remains in good condition and works perfectly. All pages and cover are intact (including the dust cover, if applicable). Spine may show signs of wear. Pages may include limited notes and highlighting. May NOT include discs, access code or other supplemental materials.
Precio
EUR 4.49
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Competing on Analytics: The New Science of Winnin

de Davenport, Thomas H.

Estado
Used - Very Good
ISBN
9781422103326
Cantidad disponible
1
Librería
Victoria, British Columbia, CAN
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.47

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Descripción:
Harvard Business School Pr. Used - Very Good.
Precio
EUR 9.47
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Competing on Analytics: The New Science of Winning

de Thomas H. Davenport

Estado
UsedGood
ISBN
9781422103326
Cantidad disponible
1
Librería
Interlochen, Michigan, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.68

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Descripción:
UsedGood. The item shows wear from consistent use, but it remains in good condition and works perfectly. All pages and cover are intact (including the dust cover, if applicable). Spine may show signs of wear. Pages may include limited notes and highlighting. May NOT include discs, access code or other supplemental materials.
Precio
EUR 5.68
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Competing on Analytics : The New Science of Winning

de Davenport, Thomas H., Harris, Jeanne G

Estado
Used - Good
ISBN
9781422103326
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.74

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Descripción:
McGraw-Hill Education. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 4.74
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Competing on Analytics : The New Science of Winning

de Davenport, Thomas H., Harris, Jeanne G

Estado
Used - Good
ISBN
9781422103326
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.69

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Descripción:
Harvard Business Review Press. Used - Good. Ships from the UK. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 5.69
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Competing on Analytics: The New Science of Winning

de Thomas H. Davenport

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781422103326
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 35.76

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 35.76