Creating Competitive Advantage

de Smith, Jaynie L ; Flanagan, William G

JAYNIE L. SMITH is the founder of ICS Marketing, and president of Smart Advantage, Inc., a management consultancy whose clients include hundreds of middle-market businesses. She also serves as the Florida chair for the Executive Committee (TEC), an international network of over 11,000 CEO. She resides in Hollywood, Florida. WILLIAM G. FLANAGAN has been a writer and editor at Forbes, the Wall Street Journal, BusinessWeek, Esquire, and New York magazine. His last book was Dirty Rotten CEOs (Citadel).

Reseñas

¡Reseña este libro y entrarás en un sorteo para ganar $50!

Ejemplares disponibles

Creating Competitive Advantage: Give Customers a Reason to Choose You Over Your Competitors

Creating Competitive Advantage: Give Customers a Reason to Choose You Over Your Competitors

de Smith, Jaynie L.; Flanagan, William G.

Estado
Usado - Very Good
Published
2006
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780385517096
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.65

Mostrar detalles

Descripción:
Currency, 2006. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.65
No hay imagen

Creating Competitive Advantage: Give Customers a Reason to Choose You Over Your Competitors

de Smith, Jaynie L.; Flanagan, William G

Estado
Usado - Good
Published
2006-04-25
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780385517096
Cantidad disponible
1
Librería
Kingwood, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.86

Mostrar detalles

Descripción:
Currency, 2006-04-25. hardcover. Good. 5x0x7.
Precio
EUR 4.86
No hay imagen

Creating Competitive Advantage: Give Customers a Reason to Choose You Over Your Competitors

de Smith, Jaynie L., Flanagan, William G.

Estado
Used - Good
ISBN
9780385517096
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.71

Mostrar detalles

Descripción:
Currency. Used - Good. Good condition. Very Good dust jacket. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Precio
EUR 4.71
No hay imagen

Creating Competitive Advantage: Give Customers a Reason to Choose You Over Your Competitors

de Smith, Jaynie L.; Flanagan, William G

Estado
Usado - Very Good
Published
2006-04-25
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780385517096
Cantidad disponible
1
Librería
Asheville, North Carolina, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 16.22

Mostrar detalles

Descripción:
Currency, 2006-04-25. Hardcover. Very Good. SIGNED BY AUTHOR, not personalized, no other marks noted in text, hc with djAND AS ALWAYS SHIPPED IN 24 HOURS; and emailed to you a USPS tracking number on all orders; all books are sanitized and cleaned for your protection before mailing
Precio
EUR 16.22
Creating Competitive Advantage : Give Customers a Reason to Choose You over Your Competitors

Creating Competitive Advantage : Give Customers a Reason to Choose You over Your Competitors

de William G. Flanagan; Jaynie L. Smith

Estado
Like New
Published
2006
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780385517096
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.65

Mostrar detalles

Descripción:
Crown/Archetype, 2006. Hardcover. Like New. Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.65
No hay imagen

Creating Competitive Advantage: Give Customers a Reason to Choose You Over Your Competitors

de Smith, Jaynie L.; Flanagan, William G

Estado
Like New
Published
2006-04-25
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780385517096
Cantidad disponible
1
Librería
Fairfax Station, Virginia, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 18.26

Mostrar detalles

Descripción:
Currency, 2006-04-25. Hardcover. Like New.
Precio
EUR 18.26
No hay imagen

Creating Competitive Advantage: Give Customers a Reason to Choose You Over Your Competitors

de Smith, Jaynie L

Estado
Used: Good
Published
2006-04-25
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780385517096
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.29

Mostrar detalles

Descripción:
Currency, 2006-04-25. hardcover. Used: Good.
Precio
EUR 8.29
No hay imagen

Creating Competitive Advantage: Give Customers a Reason to Choose You Over Your Competitors

de Flanagan, William G.; Smith, Jaynie L

Estado
Usado - Acceptable
Published
2006-04-25
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780385517096
Cantidad disponible
1
Librería
Kingwood, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.86

Mostrar detalles

Descripción:
Currency, 2006-04-25. Hardcover. Acceptable. 5x0x7.
Precio
EUR 4.86
No hay imagen

Creating Competitive Advantage: Give Customers a Reason to Choose You Over Your Competitors

de Smith, Jaynie L.; Flanagan, William G

Estado
UsedVeryGood
Published
2006-04-24
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780385517096
Cantidad disponible
1
Librería
Springfield, Virginia, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.70

Mostrar detalles

Descripción:
Currency, 2006-04-24. hardcover. UsedVeryGood. 5x0x7. Very Good condition.Crisp pages. Clean cover and pages. Book shows minimal shelf wear. No highlighting/marking. Not Satisfied? Contact us to get a refund.
Precio
EUR 4.70
No hay imagen

Creating Competitive Advantage: Give Customers a Reason to Choose You Over Your Competitors

de Smith, Jaynie L.; Flanagan, William G.

Estado
Usado - Very Good
ISBN
9780385517096
Cantidad disponible
1
Librería
Philadelphia, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.24

Mostrar detalles

Descripción:
Currency. Very Good. Very Good. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported
Precio
EUR 5.24
No hay imagen

Creating Competitive Advantage: Give Customers a Reason to Choose You Over Your Competitors

de Flanagan, William G.,Smith, Jaynie L.

Estado
Usado - Good
Published
2006-04-25
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780385517096
Cantidad disponible
1
Librería
Springdale, Arkansas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.95

Mostrar detalles

Descripción:
Currency, 2006-04-25. Hardcover. Good. 1.0000 in x 7.5000 in x 5.2008 in. This is a used book in good condition and may show some signs of use or wear .
Precio
EUR 4.95
No hay imagen

Creating Competitive Advantage: Give Customers a Reason to Choose You Over Your Competitors

de Smith, Jaynie L.; Flanagan, William G.

Estado
Usado - Near Fine
Estado de la sobrecubierta
Near Fine
Published
2006
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780385517096
Cantidad disponible
1
Librería
Leominster, Herefordshire, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.89

Mostrar detalles

Descripción:
Currency, 2006. Hardcover. Near Fine/Near Fine. Slight rubbing to edges of dust-jacket, now protected using removable clear wrap, otherwise in excellent condition. Next day dispatch by Royal Mail in sturdy, recyclable packaging. 1000's of satisfied customers! Please contact us with any enquiries.
Precio
EUR 11.89
No hay imagen

Creating Competitive Advantage: Give Customers a Reason to Choose You Over Your Competitors

de Smith, Jaynie L

Estado
Used:Good
Published
2006-04-25
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780385517096
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 25.31

Mostrar detalles

Descripción:
Currency, 2006-04-25. hardcover. Used:Good.
Precio
EUR 25.31
No hay imagen

Creating Competitive Advantage: Give Customers a Reason to Choose You Over Your Competitors

de Smith, Jaynie L./ Flanagan, William G

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780385517096
Cantidad disponible
1
Librería
Victoria, British Columbia, CAN
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.43

Mostrar detalles

Descripción:
Currency. Used - Very Good.
Precio
EUR 9.43
No hay imagen

Creating Competitive Advantage : Give Customers a Reason to Choose You over Your Competitors

de Flanagan, William G., Smith, Jaynie L

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780385517096
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.41

Mostrar detalles

Descripción:
Crown/Archetype. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 5.41
No hay imagen

Creating Competitive Advantage: Give Customers a Reason to Choose You Over Your Competitors

de Smith, Jaynie L.; Flanagan, William G

Estado
New
Published
2006-04-25
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780385517096
Cantidad disponible
1
Librería
Fairfax Station, Virginia, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.29

Mostrar detalles

Descripción:
Currency, 2006-04-25. Hardcover. New.
Precio
EUR 14.29
No hay imagen

Creating Competitive Advantage

de William G. Flanagan Jaynie L. Smith

Estado
New
Published
pp. viii + 228
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780385517096
Cantidad disponible
1
Librería
Woodside, New York, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 20.60

Mostrar detalles

Descripción:
Random House , pp. viii + 228 . Hardback. New.
Precio
EUR 20.60
No hay imagen

Creating Competitive Advantage: Give Customers a Reason to Choose You Over Your Competitors

de Smith, Jaynie L.; Flanagan, William G

Estado
New
Published
2006-04-24
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780385517096
Cantidad disponible
1
Librería
Staten Island, New York, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 17.59

Mostrar detalles

Descripción:
Currency, 2006-04-24. hardcover. New. 5x0x7.
Precio
EUR 17.59
No hay imagen

Creating Competitive Advantage : Give Customers a Reason to Choose You over Your Competitors

de Flanagan, William G., Smith, Jaynie L

Estado
Used - Like New
ISBN
9780385517096
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.98

Mostrar detalles

Descripción:
Crown/Archetype. Used - Like New. Used book that is in almost brand-new condition.
Precio
EUR 6.98
No hay imagen

Creating Competitive Advantage: Give Customers a Reason to Choose You Over Your Competitors

de Smith, Jaynie L.; Flanagan, William G

Estado
New
Published
2006-04-25
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780385517096
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 73.73

Mostrar detalles

Descripción:
Currency, 2006-04-25. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 73.73