Customer Loyalty

de Griffin-, Jill

Ejemplares disponibles

No hay imagen

Customer Loyalty: How to Earn It, How to Keep It

de Jill Griffin

Estado
Used Very Good
Published
September 2002
Encuadernación
Trade Paperback
ISBN
9780787963880
Cantidad disponible
1
Librería
Kutztown, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.60

Mostrar detalles

Descripción:
Jossey-Bass, September 2002. Trade Paperback . Used Very Good. Front and back covers have very slight edge and corner wear. Spine intact with no creasing or warping. Binding is tight and intact, pages clean and unmarked. In nice, but previously owned condition. We carry new and used books in our storefront. We want you to be satisfied with… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 6.60
Customer Loyalty: How to Earn It, How to Keep It

Customer Loyalty: How to Earn It, How to Keep It

de Jill Griffin

Estado
Usado - Fine Condition
Estado de la sobrecubierta
Very Good
Published
1995
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780029129777
Cantidad disponible
1
Librería
Natchez, Mississippi, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.72

Mostrar detalles

Descripción:
Jossey-Bass Publishers, San Francisco, 1995. Hardcover. Fine Condition/Very Good. xii,242pp. Later Printing. Fine in a Very Good dust jacket (edge wear) protected in a mylar sleeve. ISBN 0-02-912977-x. Text body is clean, and free from previous owner annotation, underlining and highlighting. TSB-322 Quantity Available: 1. Pictures of this item not already displayed here available upon… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 4.72
No hay imagen

Customer Loyalty: How to Earn It, How to Keep It (Cloth Edition)

de Griffin, Jill

Estado
Usado - Very Good
Published
1995
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780029129777
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.75

Mostrar detalles

Descripción:
John Wiley & Sons, 1995. Hardcover. Very Good. Missing dust jacket; May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.75
No hay imagen

Customer Loyalty: How to Earn It, How to Keep It

de Jill Griffin

Estado
Used:Good
Edición
New and Revised Edition
Published
2002-10-09
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780787963880
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 21.72

Mostrar detalles

Descripción:
Jossey-Bass, 2002-10-09. New and Revised Edition. Paperback. Used:Good.
Precio
EUR 21.72
No hay imagen

Customer Loyalty: How to Earn It, How to Keep It

de Jill Griffin

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780029129777
Cantidad disponible
1
Librería
Nashua, New Hampshire, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.23

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley. hardcover. Very Good. 6x1x9. Great used condition. A portion of your purchase of this book will be donated to non-profit organizations.Over 1,000,000 satisfied customers since 1997! Choose expedited shipping (if available) for much faster delivery. Delivery confirmation on all US orders.
Precio
EUR 5.23
No hay imagen

Customer Loyalty: How to Earn It, How to Keep It

de Griffin, Jill

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780787963880
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.47

Mostrar detalles

Descripción:
Jossey-Bass. Used - Very Good. Very Good condition. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be included.
Precio
EUR 4.47
No hay imagen

Customer Loyalty : How to Earn It How to Keep It

de Griffin, Jill

Estado
Used - Good
ISBN
9780787963880
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.41

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 5.41
Customer Loyalty : How to Earn It, How to Keep It

Customer Loyalty : How to Earn It, How to Keep It

de Jill Griffin

Estado
Usado - Very Good
Published
1995
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780029129777
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.75

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 1995. Hardcover. Very Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in excellent condition. Pages are intact and are not marred by notes or highlighting, but may contain a neat previous owner name. The spine remains undamaged. An ex-library book and may have standard library stamps and/or stickers. At ThriftBooks, our… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 5.75
Customer Loyalty: How to Earn It, How to Keep It (Jossey-Bass Business & Management)

Customer Loyalty: How to Earn It, How to Keep It (Jossey-Bass Business & Management)

de Griffin, Jill

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780787963880
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.03

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 3.03
Customer Loyalty: How to Earn It, How to Keep It (Jossey-Bass Business & Management)

Customer Loyalty: How to Earn It, How to Keep It (Jossey-Bass Business & Management)

de Griffin, Jill

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780787963880
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.03

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback. Good.
Precio
EUR 3.03
Customer Loyalty: How to Earn It, How to Keep It

Customer Loyalty: How to Earn It, How to Keep It

de Jill Griffin

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780787963880
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 18.54

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback / softback. New. Providing Customer Loyalty model, this edition includes business-to-business examples that seek to help suppliers shore up loyalty in their distribution chain. It discusses the increase in loyalty when companies use multiple channels of distribution.
Precio
EUR 18.54
No hay imagen

Customer Loyalty: How to Earn It, How to Keep It (Cloth Edition)

de Griffin, Jill

Estado
Usado - Good
Published
1995-09-06
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780029129777
Cantidad disponible
1
Librería
Springdale, Arkansas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.36

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley, 1995-09-06. Hardcover. Good. 1.0000 in x 9.2000 in x 6.0000 in. This is a used book in good condition and may show some signs of use or wear .
Precio
EUR 5.36
No hay imagen

Customer Loyalty : How to Earn It, How to Keep It

de Griffin, Jill

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780029129777
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.94

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 6.94
No hay imagen

Customer Loyalty: How to Earn It, How to Keep It

de Jill Griffin

Estado
Usado - Good
Published
2002-10-09
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780787963880
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.94

Mostrar detalles

Descripción:
Jossey-Bass, 2002-10-09. Paperback. Good. Excellent customer service. Prompt Customer Service.
Precio
EUR 6.94
No hay imagen

Customer Loyalty : How to Earn It How to Keep It

de Griffin, Jill

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780787963880
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.41

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 5.41
Customer Loyalty: How to Earn It, How to Keep It

Customer Loyalty: How to Earn It, How to Keep It

de Jill Griffin

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780787963880
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 22.80

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback / softback. New. Providing Customer Loyalty model, this edition includes business-to-business examples that seek to help suppliers shore up loyalty in their distribution chain. It discusses the increase in loyalty when companies use multiple channels of distribution.
Precio
EUR 22.80
No hay imagen

Customer Loyalty

de Jill Griffin

Estado
Usado - Good
Published
1995-01
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780029129777
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.70

Mostrar detalles

Descripción:
Jossey-Bass, 1995-01. Hardcover. Good.
Precio
EUR 6.70
No hay imagen

Customer Loyalty: How to Earn It, How to Keep It

de Griffin, Jill

Estado
Used - Good
ISBN
9780787908607
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.15

Mostrar detalles

Descripción:
Jossey-Bass. Used - Good. Good condition. With remainder mark. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Precio
EUR 4.15
No hay imagen

Customer Loyalty: How to Earn It, How to Keep It

de Griffin, Jill

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780787908607
Cantidad disponible
1
Librería
Nashua, New Hampshire, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.84

Mostrar detalles

Descripción:
Jossey-Bass. paperback. Very Good. 6x0x9. Great used condition.Over 1,000,000 satisfied customers since 1997! Choose expedited shipping (if available) for much faster delivery. Delivery confirmation on all US orders.
Precio
EUR 1.84
No hay imagen

Customer Loyalty : How to Earn It, How to Keep It

de Griffin, Jill

Estado
Used - Good
ISBN
9780029129777
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.67

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 5.67