Customer Mania!

de Blanchard, Ken

Ejemplares disponibles

Customer Mania! : It's Never Too Late to Build a Customer-Focused Company

Customer Mania! : It's Never Too Late to Build a Customer-Focused Company

de Ken Blanchard

Estado
As New
Published
2004
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780743270281
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.55

Mostrar detalles

Descripción:
Free Press, 2004. Hardcover. As New. Disclaimer:An apparently unread copy in perfect condition. Dust cover is intact; pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.55
CUSTOMER MANIA!: It's Never Too Late to Build a Customer-Focused Company

CUSTOMER MANIA!: It's Never Too Late to Build a Customer-Focused Company

de Blanchard, Ken

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780007210503
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.47

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 1.47
CUSTOMER MANIA!: It's Never Too Late to Build a Customer-Focused Company

CUSTOMER MANIA!: It's Never Too Late to Build a Customer-Focused Company

de Blanchard, Ken

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780007210503
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.47

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback. Good.
Precio
EUR 1.47
No hay imagen

Customer Mania! : It's Never Too Late to Build a Customer-Focused Company

de Blanchard, Ken

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780743270281
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.69

Mostrar detalles

Descripción:
Simon & Schuster, Limited. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 4.69
No hay imagen

Customer Mania! : It's Never Too Late to Build a Customer-Focused Company

de Blanchard, Ken

Estado
Used - Good
ISBN
9780743270281
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.69

Mostrar detalles

Descripción:
Simon & Schuster, Limited. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 4.69
No hay imagen

CUSTOMER MANIA

de Ken Blanchard

Estado
Brand New
Encuadernación
Softcover
ISBN
9780007210503
Cantidad disponible
1
Librería
Fort Worth, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 0.94

Mostrar detalles

Descripción:
NA. Softcover. Brand New. We ship fast via USPS/FedEx/DHL/Aramex Express Services. No shipping to PO BOX, APO, FPO addresses. Kindly provide day time phone number in order to ensure smooth delivery. 100% Customer satisfaction guaranteed!" We use Fast Shipping via DHL/FEDEX/UPS
Precio
EUR 0.94
No hay imagen

Customer Mania! : It's Never Too Late to Build a Customer-Focused Company

de Blanchard, Ken

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780743270281
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.69

Mostrar detalles

Descripción:
Simon & Schuster, Limited. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 4.69
No hay imagen

Customer Mania! : It's Never Too Late to Build a Customer-Focused Company

de Blanchard, Ken

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780743270281
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.69

Mostrar detalles

Descripción:
Simon & Schuster, Limited. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 4.69
No hay imagen

Customer Mania! : It's Never Too Late to Build a Customer-Focused Company

de Blanchard, Ken

Estado
Used - Good
ISBN
9780743270281
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.38

Mostrar detalles

Descripción:
Simon & Schuster, Limited. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 5.38
No hay imagen

Customer Mania! : It's Never Too Late to Build a Customer-Focused Company

de Blanchard, Ken

Estado
Used - Good
ISBN
9780007201396
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.32

Mostrar detalles

Descripción:
HarperCollins Publishers Limited. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 5.32
Customer Mania!: It's Never Too Late to Build a Customer-Focused Company

Customer Mania!: It's Never Too Late to Build a Customer-Focused Company

de Ken Blanchard

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780007210503
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.94

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback / softback. New. The One Minute Manager meets Yum!, the world's largest restaurant company, in this practical guide to making superlative customer service drive your business to success.
Precio
EUR 11.94
No hay imagen

CUSTOMER MANIA

de Blanchard, Ken

Estado
New
ISBN
9780007210503
Cantidad disponible
1
Librería
New Delhi, Delhi, IND
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.10

Mostrar detalles

Descripción:
HarperCollins Publishers India Pvt Limited. New.
Precio
EUR 6.10
No hay imagen

CUSTOMER MANIA

de Blanchard, Ken

Estado
New
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780007210503
Cantidad disponible
1
Librería
New Delhi, Delhi, IND
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.02

Mostrar detalles

Descripción:
NA. Paperback. New.
Precio
EUR 7.02
No hay imagen

CUSTOMER MANIA

de Blanchard, Ken

Estado
New
ISBN
9780007210503
Cantidad disponible
1
Librería
New Delhi, Delhi, IND
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.10

Mostrar detalles

Descripción:
HarperCollins Publishers India Pvt Limited. New.
Precio
EUR 6.10
No hay imagen

Customer Mania!: It's Never Too Late to Build a Customer-Focused Company

de Ken Blanchard

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780007210503
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 15.39

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback / softback. New. The One Minute Manager meets Yum!, the world's largest restaurant company, in this practical guide to making superlative customer service drive your business to success.
Precio
EUR 15.39
No hay imagen

CUSTOMER MANIA

de Blanchard, Ken

Estado
New
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780007210503
Cantidad disponible
1
Librería
New Delhi, Delhi, IND
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.02

Mostrar detalles

Descripción:
NA. Paperback. New.
Precio
EUR 7.02
No hay imagen

Customer Mania!: It's Never Too Late to Build a Customer-Focused Company

de Ken Blanchard

Estado
New
Published
2005
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780007210503
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.10

Mostrar detalles

Descripción:
HarperCollins Publishers Ltd, 2005. Paperback. New. 208 pages. 7.76x5.04x0.63 inches.
Precio
EUR 9.10
No hay imagen

Customer Mania!: It's Never Too Late to Build a Customer - Focused Company

de Blanchard, Ken

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Audio CD
ISBN
9780743539784
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 38.71

Mostrar detalles

Descripción:
Audio CD. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items.
Precio
EUR 38.71
No hay imagen

Customer Mania!: It’s Never Too Late to Build a Customer-Focused Company

de Blanchard, Ken

Estado
Usado - Fair
Encuadernación
Paperback
Cantidad disponible
1
Librería
Singapore, SGP
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 1 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.10

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback. Fair. This is a well-read book, which means that the previous owner probably really enjoyed it! The cover and pages may include moderate foxing and annotations, but the text is not obscured and still readable. Moderate cosmetic defects and minor water damage may be present on the edges of the book. For paperbacks, there may be multiple… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 6.10