Customer Satisfaction

de Hanan, MacK; Karp, Peter

Ejemplares disponibles

No hay imagen

Customer Satisfaction: How to Maximize, Measure, and Market Your Company's "Ultimate Product

de Hanan, Mack; Karp, Peter

Estado
Like New
Published
1991-10-07
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780814477724
Cantidad disponible
1
Librería
Foley, Alabama, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.10

Mostrar detalles

Descripción:
AMACOM, 1991-10-07. Paperback. Like New. 6x0x9. Book is completely new and unused, but has acquired light shelf wear during warehouse storage. Minor spiral indentations on front cover due to storage adjacent to other spiral books.
Precio
EUR 7.10
No hay imagen

Customer Satisfaction: How to Maximize, Measure, and Market Your Company's "Ultimate Product"

de Hanan, Mack, Karp, Peter

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780814459447
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.02

Mostrar detalles

Descripción:
Amacom Books. Used - Very Good. Very Good condition. Very Good dust jacket. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be included.
Precio
EUR 9.02
No hay imagen

Customer Satisfaction: How to Maximize, Measure, and Market Your Company's "Ultimate Product"

de Hanan, Mack, Karp, Peter

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780814477724
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.70

Mostrar detalles

Descripción:
AMACOM. Used - Very Good. Very Good condition. With remainder mark. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp.
Precio
EUR 5.70
No hay imagen

Customer Satisfaction: How to Maximize, Measure, and Market Your Company's Ultimate Product"

de Hanan, MacK; Karp, Peter

Estado
Usado - Very Good
Estado de la sobrecubierta
Wraps
Edición
Reprint edition
Published
1991
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780814477724
Cantidad disponible
1
Librería
LEXINGTON, Massachusetts, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.67

Mostrar detalles

Descripción:
New York: AMACOM/American Management Association, 1991. Reprint edition. Paperback. Very Good/Wraps. A very good trade paperback with lightly rubbed wraps. Clean, tight, unmarked. ... Wraps . ISBN: 0814477720. Catalogs: Sales & Marketing.
Precio
EUR 5.67
No hay imagen

Customer Satisfaction: How to Maximize, Measure, and Market Your Company's "Ultimate Product

de Hanan, Mack; Karp, Peter

Estado
Usado - Good
Published
2/1/1989
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780814459447
Cantidad disponible
1
Librería
Vinemont, Alabama, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.87

Mostrar detalles

Descripción:
Amacom Books, 2/1/1989. Hardcover. Good. 100x16x148. Hardback with dust jacket in good condition.
Precio
EUR 6.87
No hay imagen

Customer Satisfaction : How to Maximize, Measure, & Market Your Company's "Ultimate Product"

de Hanan, Mack; Karp, Peter

Estado
Usado - Very Good
Estado de la sobrecubierta
Very Good
Published
1989
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780814459447
Cantidad disponible
1
Librería
Tolar, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.69

Mostrar detalles

Descripción:
New York, NY, U.S.A.: AMACOM, 1989. Jacket and boards have only light wear. Pages are clean, text has no markings, binding is sound. . Hard Cover. Very Good/Very Good. 8vo - over 7¾" - 9¾" tall.
Precio
EUR 5.69
No hay imagen

Customer Satisfaction: How to Maximize, Measure, and Market Your Company's "Ultimate Product

de Mack Hanan, Peter Karp

Estado
Used:Good
Published
1989-02-01
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780814459447
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.87

Mostrar detalles

Descripción:
Amacom Books, 1989-02-01. Hardcover. Used:Good.
Precio
EUR 8.87
No hay imagen

Customer Satisfaction: How to Maximize, Measure, and Market Your Company's "Ultimate Product

de Mack Hanan; Peter Karp

Estado
Usado - Good
Published
1989-02
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780814459447
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.43

Mostrar detalles

Descripción:
Amacom Books, 1989-02. Hardcover. Good.
Precio
EUR 7.43
No hay imagen

Customer Satisfaction : How to Maximize, Measure, and Market Your Company's "Ultimate Product

de Karp, Peter, Hanan, Mack

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780814459447
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.56

Mostrar detalles

Descripción:
AMACOM. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 6.56
No hay imagen

Customer Satisfaction : How to Maximize, Measure, and Market Your Company's "Ultimate Product

de Karp, Peter, Hanan, Mack

Estado
Used - Good
ISBN
9780814459447
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.83

Mostrar detalles

Descripción:
AMACOM. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.83
No hay imagen

Customer Satisfaction: How to Maximize, Measure, and Market Your Company's "Ultimate Product

de Mack Hanan, Peter Karp

Estado
Used:Good
Published
1991-10-07
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780814477724
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.19

Mostrar detalles

Descripción:
AMACOM, 1991-10-07. Paperback. Used:Good.
Precio
EUR 8.19
No hay imagen

Customer Satisfaction: How to Maximize, Measure, and Market Your Company's "Ultimate Product

de Mack Hanan; Peter Karp

Estado
Usado - Good
Published
1991-10-07
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780814477724
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 11.70

Mostrar detalles

Descripción:
AMACOM, 1991-10-07. Paperback. Good.
Precio
EUR 11.70
No hay imagen

Customer Satisfaction: How to Maximize, Measure, and Market Your Company's "Ultimate Product

de Hanan, Mack; Karp, Peter

Estado
New
Published
1989-02-01
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780814459447
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 75.25

Mostrar detalles

Descripción:
Amacom Books, 1989-02-01. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 75.25