Customer Service Delivery

de Larry Fogli, Jennifer Ukei

Ejemplares disponibles

No hay imagen

Customer Service Delivery: Research and Best Practices

de Larry Fogli; Jennifer Ukei

Estado
Usado - Good
Published
2005
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780787976200
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 10.13

Mostrar detalles

Descripción:
Pfeiffer, 2005. Hardcover. Good. Former library book; Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 10.13
No hay imagen

Customer Service Delivery: Research and Best Practices

de Larry Fogli; Jennifer Ukei

Estado
Usado - Very Good
Published
2005
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780787976200
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.78

Mostrar detalles

Descripción:
Pfeiffer, 2005. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.78
No hay imagen

Customer Service Delivery: Research and Best Practices

de Larry Fogli; Jennifer Ukei

Estado
New
Published
2005-12-30
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780787976200
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 78.29

Mostrar detalles

Descripción:
Pfeiffer, 2005-12-30. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 78.29