Customer Winback

de Griffin-, Jill

Ejemplares disponibles

Customer Winback: How to Recapture Lost Customers--And Keep Them Loyal

Customer Winback: How to Recapture Lost Customers--And Keep Them Loyal

de Jill Griffin

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780787946678
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 33.13

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Descripción:
Paperback / softback. New.
Precio
EUR 33.13
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Customer Winback : How to Recapture Lost Customers--And Keep Them Loyal

de Griffin, Jill, Lowenstein, Michael W

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780787946678
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.72

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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 4.72
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Customer Winback: How to Recapture Lost Customers--And Keep Them Loyal

de Griffin, Jill

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780787946678
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 37.56

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 37.56
Customer Winback: How to Recapture Lost Customers--And Keep Them Loyal

Customer Winback: How to Recapture Lost Customers--And Keep Them Loyal

de Jill Griffin

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780787946678
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 27.94

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Descripción:
Paperback / softback. New. Most firms consider the lost customer a lost cause. But in this ground breaking book, Jill Griffin and Michael Lowenstein provide you with step-by-step solutions for winning back lost customers, saving customers on the brink of defection, and making your firm defection proof. Whether your business is small or large, product- or service-based, retail… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 27.94