Customer Winback

de Jill Griffin, Michael W Lowenstein

Ejemplares disponibles

Customer Winback : How to Recapture Lost Customers--And Keep Them Loyal

Customer Winback : How to Recapture Lost Customers--And Keep Them Loyal

de Michael W. Lowenstein; Jill Griffin

Estado
Usado - Very Good
Published
2001
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780787946678
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.52

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 2001. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 7.52
No hay imagen

CUSTOMER WINBACK: HOW TO RECAPTURE LOST CUSTOMERS--AND KEEP THEM LOYAL

de JILL GRIFFIN, MICHAEL W. LOWENSTEIN,

Estado
New
Estado de la sobrecubierta
New
Edición
1st
Published
2001
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780787946678
Cantidad disponible
1
Librería
New Delhi, IND
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 45.24

Mostrar detalles

Descripción:
wiley, 2001. 1st. Paperback. New/New.
Precio
EUR 45.24
No hay imagen

Customer Winback : How to Recapture Lost Customers--And Keep Them Loyal

de Griffin, Jill, Lowenstein, Michael W

Estado
Used - Good
ISBN
9780787946678
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.71

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 4.71
No hay imagen

Customer Winback: How to Recapture Lost Customers--And Keep Them Loyal

de Griffin, Jill; Lowenstein, Michael W

Estado
Usado - Very Good
Estado de la sobrecubierta
very good
Edición
1st
Published
2001-02-16
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780787946678
Cantidad disponible
1
Librería
Asheville, North Carolina, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 16.20

Mostrar detalles

Descripción:
Jossey-Bass, 2001-02-16. 1st. Paperback. Very Good/very good. NOTE HARDCOVER WITH DJ, 1ST EDITION, 1ST PRINTING WITH FULL NUMBER LINE, no marks noted in or on book,AND AS ALWAYS SHIPPED IN 24 HOURS; and emailed to you a USPS tracking number on all orders; all books are sanitized and cleaned for your protection before mailing
Precio
EUR 16.20
No hay imagen

Customer Winback: How to Recapture Lost Customers��And Keep Them Loyal

de Jill Griffin/ Michael W. Lowenstein

Estado
New
Published
2001
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780787946678
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 32.70

Mostrar detalles

Descripción:
Jossey-Bass Inc Pub, 2001. Paperback. New. 1st edition. 314 pages. 9.50x6.00x1.25 inches.
Precio
EUR 32.70
No hay imagen

Customer Winback: How To Recapture Lost Customers--and Keep Them Loyal

de Jill Griffin, Michael W. Lowenstein,

Estado
New
Estado de la sobrecubierta
New
ISBN
9780787946678
Cantidad disponible
1
Librería
New Delhi, IND
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 37.79

Mostrar detalles

Descripción:
New/New. Brand New Original US Edition, Perfect Condition. Printed in English. Excellent Quality, Service and customer satisfaction guaranteed!
Precio
EUR 37.79
No hay imagen

Customer Winback: How to Recapture Lost Customers--And Keep Them Loyal

de Griffin, Jill; Lowenstein, Michael W

Estado
New
Published
2001-02-16
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780787946678
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 75.87

Mostrar detalles

Descripción:
Jossey-Bass, 2001-02-16. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 75.87
No hay imagen

Customer Winback: How to Recapture Lost Customers––And Keep Them Loyal

de Jill Griffin/ Michael W. Lowenstein

Estado
New
Published
2001
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780787946678
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 42.70

Mostrar detalles

Descripción:
Jossey-Bass Inc Pub, 2001. Paperback. New. 1st edition. 314 pages. 9.50x6.00x1.25 inches.
Precio
EUR 42.70