How Administrators Can Improve Teaching

de Seldin, Peter

Ejemplares disponibles

No hay imagen

How Administrators Can Improve Teaching: Moving from Talk to Action in Higher Education

de Seldin, Peter

Estado
Usado - Fine
Estado de la sobrecubierta
Fine
Edición
1st Edition
Published
1990
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781555422776
Cantidad disponible
1
Librería
Vancouver, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.42

Mostrar detalles

Descripción:
San Francisco, California, U.S.A.: Jossey-Bass Inc Pub, 1990. hardback in fine condition in fine dust jacket.. 1st Edition. Hardcover. Fine/Fine.
Precio
EUR 4.42
No hay imagen

How Administrators Can Improve Teaching : Moving from Talk to Action in Higher Education

de Seldin, Peter

Estado
Used - Very Good
ISBN
9781555422776
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.74

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 4.74
No hay imagen

How Administrators Can Improve Teaching: Moving from Talk to Action in Higher Education (Jossey Bass Higher & Adult Education Series)

de Seldin, Peter

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781555422776
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 41.62

Mostrar detalles

Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 41.62