I Want You To Cheat!

de Seddon, John

Ejemplares disponibles

I Want You to Cheat!: The Unreasonable Guide to Service and Quality in Organisations

I Want You to Cheat!: The Unreasonable Guide to Service and Quality in Organisations

de Seddon, John

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780951973103
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.02

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 2.02
I Want You to Cheat!: The Unreasonable Guide to Service and Quality in Organisations

I Want You to Cheat!: The Unreasonable Guide to Service and Quality in Organisations

de Seddon, John

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780951973103
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.02

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback. Good.
Precio
EUR 2.02
No hay imagen

I Want You to Cheat! : The Unreasonable Guide to Service and Quality in Organisations

de Seddon, John

Estado
Used - Good
ISBN
9780951973103
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.96

Mostrar detalles

Descripción:
Vanguard Consulting Limited. Used - Good. Ships from the UK. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 5.96
No hay imagen

I Want You to Cheat!: The Unreasonable Guide to Service and Quality in Organisations [Paperback] Seddon, John

de Seddon, John

Estado
Usado - Good
Published
1992-08-31
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780951973103
Cantidad disponible
1
Librería
Doncaster, South Yorkshire, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.35

Mostrar detalles

Descripción:
Vanguard Consulting Ltd, 1992-08-31. paperback. Good. 5x0x9. Wear present.Discolouration present.Fold creasing present.Foxing.Scruff marks and small marks present on the front cover and back cover.Scruff mark present at the sides of pages.Small mark present on a few pages.
Precio
EUR 8.35
No hay imagen

I Want You to Cheat!: The Unreasonable Guide to Service and Quality in Organisations

de John Seddon

Estado
Used; Good
Published
09/01/1992
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780951973103
Cantidad disponible
1
Librería
London, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.20

Mostrar detalles

Descripción:
Vanguard Consulting Ltd, 09/01/1992. Paperback. Used; Good. **WE SHIP WITHIN 24 HRS FROM LONDON, UK, 98% OF OUR ORDERS ARE RECEIVED WITHIN 7-10 DAYS. We believe you will be completely satisfied with our quick and reliable service. All orders are dispatched as swiftly as possible! Buy with confidence! Greener Books.
Precio
EUR 4.20
No hay imagen

I Want You to Cheat!: The Unreasonable Guide to Service and Quality in Organisations

de Seddon, John

Estado
Usado - Good
Published
1992-08-31
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780951973103
Cantidad disponible
1
Librería
Doncaster, South Yorkshire, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.35

Mostrar detalles

Descripción:
Vanguard Consulting Ltd, 1992-08-31. paperback. Good. 5x0x9. Book is in good condition. All pages are intact and unmarked.
Precio
EUR 8.35
I Want You to Cheat: The Unreasonable Guide to Service and Quality

I Want You to Cheat: The Unreasonable Guide to Service and Quality

de John Seddon

Estado
Usado - Good
Published
1992
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780951973103
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.86

Mostrar detalles

Descripción:
Vanguard Consulting Ltd, 1992. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.86
No hay imagen

I Want You to Cheat!: The Unreasonable Guide to Service and Quality in Organisations

de John Seddon

Estado
Used; Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780951973103
Cantidad disponible
1
Librería
Milton Keynes , Buckinghamshire, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.32

Mostrar detalles

Descripción:
Vanguard Consulting Ltd. Paperback. Used; Very Good. Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking the bank. We take pride in offering a wide selection of used books, from classics to hidden gems, ensuring there’s something for every literary palate. All orders… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 4.32
No hay imagen

I Want You to Cheat!: The Unreasonable Guide to Service and Quality in Organisations

de John Seddon

Estado
Used; Very Good
Published
09/01/1992
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780951973103
Cantidad disponible
1
Librería
London, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.20

Mostrar detalles

Descripción:
Vanguard Consulting Ltd, 09/01/1992. Paperback. Used; Very Good. **WE SHIP WITHIN 24 HRS FROM LONDON, UK, 98% OF OUR ORDERS ARE RECEIVED WITHIN 7-10 DAYS. We believe you will be completely satisfied with our quick and reliable service. All orders are dispatched as swiftly as possible! Buy with confidence! Greener Books.
Precio
EUR 4.20
No hay imagen

I Want You to Cheat! : The Unreasonable Guide to Service and Quality in Organisations

de Seddon, John

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780951973103
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.73

Mostrar detalles

Descripción:
Vanguard Consulting Limited. Used - Very Good. Ships from the UK. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 5.73
No hay imagen

I Want You to Cheat: The Unreasonable Guide to Service and Quality

de John Seddon

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780951973103
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 37.65

Mostrar detalles

Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 37.65
No hay imagen

I Want You to Cheat!: The Unreasonable Guide to Service and Quality in Organisations

de John Seddon

Estado
New
Published
1992
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780951973103
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 22.19

Mostrar detalles

Descripción:
Vanguard Consulting Ltd, 1992. Paperback. New. 160 pages. 8.35x5.28x0.39 inches.
Precio
EUR 22.19