Integrated Marketing Communications

de Schultz, Don E ; Tannenbaum, Stanley I ; Lauterborn, Robert F

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Integrated Marketing Communications : Putting It Together and Making It Work

Integrated Marketing Communications : Putting It Together and Making It Work

de Don E. Schultz; Robert F. Lauterborn; Stanley I. Tannenbaum

Estado
Usado - Very Good
Published
1993
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780844233635
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.67

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Descripción:
McGraw-Hill Companies, The, 1993. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.67
Integrated Marketing Communications : Putting It Together and Making It Work

Integrated Marketing Communications : Putting It Together and Making It Work

de Don E. Schultz; Robert F. Lauterborn; Stanley I. Tannenbaum

Estado
As New
Published
1993
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780844233635
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.67

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Descripción:
McGraw-Hill Companies, The, 1993. Hardcover. As New. Disclaimer:Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.67
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Integrated Marketing Communications: Putting It Together & Making It Work

de Don E. Schultz; Stanley I. Tannenbaum; Robert F. Lauterborn

Estado
New
Published
1993-01-11
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780844233635
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 57.25

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Descripción:
McGraw-Hill, 1993-01-11. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 57.25
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Integrated Marketing Communications: Putting It Together & Making It Work

de Don E. Schultz; Stanley I. Tannenbaum; Robert F. Lauterborn

Estado
Usado - Good
Published
1993-01-11
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780844233635
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.01

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Descripción:
McGraw-Hill, 1993-01-11. Hardcover. Good.
Precio
EUR 7.01
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Integrated Marketing Communications: Putting It Together & Making It Work

de Don E. Schultz, Stanley I. Tannenbaum, Robert F. Lauterborn

Estado
Used:Good
Edición
1
Published
1993-01-11
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780844233635
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 21.24

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Descripción:
McGraw-Hill, 1993-01-11. 1. Hardcover. Used:Good.
Precio
EUR 21.24
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Integrated Marketing Communications: Putting It Together & Making It Work

de Don E. Schultz/ Stanley I. Tannenbaum/ Robert F. Lauterborn

Estado
New
Published
1994
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780844233635
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 42.15

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Descripción:
Ntc Pub Group, 1994. Hardcover. New. 1st edition. 218 pages. 9.50x6.50x0.75 inches.
Precio
EUR 42.15