Kellogg On Branding In a Hyper-Connected World

de Tybout- Alice M

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Kellogg on Branding in a Hyper-Connected World

Kellogg on Branding in a Hyper-Connected World

de Alice M. Tybout

Estado
New
Encuadernación
Hardback
ISBN
9781119533184
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
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Precio
EUR 27.38

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Descripción:
Hardback. New. World-class branding for the interconnected modern marketplace Kellogg on Branding in a Hyper-Connected World offers authoritative guidance on building new brands, revitalizing existing brands, and managing brand portfolios in the rapidly-evolving modern marketplace. Integrating academic theories with practical experience, this book covers fundamental branding concepts, strategies, and effective implementation techniques as applied to today's… Saber más sobre este artículo
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Kellogg on Branding in a Hyper-Connected World

de Tybout, Alice M

Estado
Used:Good
Edición
1
Published
2019-03-19
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781119533184
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 35.59

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Descripción:
Wiley, 2019-03-19. 1. hardcover. Used:Good.
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de Tybout, Alice M

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Used: Good
Edición
1
Published
2019-03-19
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781119533184
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1
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HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 19.42

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Wiley, 2019-03-19. 1. hardcover. Used: Good.
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