Kellogg On Branding In a Hyper-Connected World
de Tybout- Alice M
Ejemplares disponibles
Kellogg on Branding in a Hyper-Connected World
de Alice M. Tybout
- Estado
- New
- Encuadernación
- Hardback
- ISBN
- 9781119533184
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
Southport, Merseyside, GBR
- Precio
-
EUR 27.38
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Descripción:
Hardback. New. World-class branding for the interconnected modern marketplace Kellogg on Branding in a Hyper-Connected World offers authoritative guidance on building new brands, revitalizing existing brands, and managing brand portfolios in the rapidly-evolving modern marketplace. Integrating academic theories with practical experience, this book covers fundamental branding concepts, strategies, and effective implementation techniques as applied to today's… Saber más sobre este artículo Precio
EUR 27.38
Kellogg on Branding in a Hyper-Connected World
de Tybout, Alice M
- Estado
- Used:Good
- Edición
- 1
- Published
- 2019-03-19
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN
- 9781119533184
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
HOUSTON, Texas, USA
- Precio
-
EUR 35.59
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Descripción:
Wiley, 2019-03-19. 1. hardcover. Used:Good. Precio
EUR 35.59
Kellogg on Branding in a Hyper-Connected World
de Tybout, Alice M
- Estado
- Used: Good
- Edición
- 1
- Published
- 2019-03-19
- Encuadernación
- Hardcover
- ISBN
- 9781119533184
- Cantidad disponible
- 1
- Librería
-
HOUSTON, Texas, USA
- Precio
-
EUR 19.42
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Wiley, 2019-03-19. 1. hardcover. Used: Good. Precio
EUR 19.42