Leading the Starbucks Way

de Michelli, Joseph

Ejemplares disponibles

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People (BUSINESS BOOKS)

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People (BUSINESS BOOKS)

de Michelli, Joseph A.

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780071801256
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.57

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 8.57
Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

de Joseph Michelli

Estado
New
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780071801256
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 22.55

Mostrar detalles

Descripción:
Hardback. New. Explains that the international success of Starbucks begins with a promise: to inspire and nurture the human spirit - one person, one cup, and one neighborhood at a time. This title offers a perspective on the leadership principles that drove the iconic coffee company's resurgence from serious setbacks during the economic downturn.
Precio
EUR 22.55
No hay imagen

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

de Michelli, Joseph

Estado
Usado - Good
Published
2013-09-03
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780071801256
Cantidad disponible
1
Librería
Springdale, Arkansas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.86

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw Hill, 2013-09-03. Hardcover. Good. 1.0236 in x 8.3465 in x 5.7480 in. This is a used book in good condition and may show some signs of use or wear .
Precio
EUR 5.86
No hay imagen

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

de Michelli, Joseph

Estado
Used: Good
Edición
1
Published
2013-09-03
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780071801256
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.31

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw-Hill Education, 2013-09-03. 1. hardcover. Used: Good.
Precio
EUR 8.31
No hay imagen

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

de Michelli, Joseph

Estado
UsedGood
ISBN
9780071801256
Cantidad disponible
1
Librería
Imperial, Missouri, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.69

Mostrar detalles

Descripción:
UsedGood. The item shows wear from consistent use, but it remains in good condition and works perfectly. All pages and cover are intact (including the dust cover, if applicable). Spine may show signs of wear. Pages may include limited notes and highlighting. May NOT include discs, access code or other supplemental materials.
Precio
EUR 4.69
No hay imagen

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

de Michelli, Joseph

Estado
Used:Good
Edición
1
Published
2013-09-03
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780071801256
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 16.83

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw-Hill Education, 2013-09-03. 1. hardcover. Used:Good.
Precio
EUR 16.83
No hay imagen

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

de Michelli, Joseph

Estado
UsedVeryGood
ISBN
9780071801256
Cantidad disponible
1
Librería
Center Moriches, New York, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.84

Mostrar detalles

Descripción:
UsedVeryGood. Fast Shipping - Safe and Secure 7 days a week!
Precio
EUR 4.84
No hay imagen

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

de Michelli, Joseph

Estado
New
ISBN
9780071801256
Cantidad disponible
1
Librería
Benton Harbor, Michigan, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 16.75

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw-Hill Education. New. BRAND NEW, GIFT QUALITY! NOT OVERSTOCKS OR MARKED UP REMAINDERS! DIRECT FROM THE PUBLISHER!
Precio
EUR 16.75
No hay imagen

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

de Michelli, Joseph A.

Estado
UsedLikeNew
ISBN
9780071801256
Cantidad disponible
1
Librería
Bensalem, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 25.19

Mostrar detalles

Descripción:
UsedLikeNew. Remainder mark
Precio
EUR 25.19
No hay imagen

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

de Michelli, Joseph A.

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780071801256
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 28.34

Mostrar detalles

Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 28.34
No hay imagen

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

de Michelli, Joseph

Estado
New
ISBN
9780071801256
Cantidad disponible
1
Librería
Victoria, British Columbia, CAN
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 25.48

Mostrar detalles

Descripción:
MCGRAW HILL BOOK CO. New. Special order direct from the distributor
Precio
EUR 25.48
No hay imagen

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

de Michelli, Joseph

Estado
New
Published
2013-09-03
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780071801256
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 73.73

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw-Hill Education, 2013-09-03. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 73.73
No hay imagen

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

de Michelli, Joseph A.

Estado
UsedVeryGood
ISBN
9780071801256
Cantidad disponible
1
Librería
Philadelphia, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 24.94

Mostrar detalles

Descripción:
UsedVeryGood. signs of little wear on the cover.
Precio
EUR 24.94
No hay imagen

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

de Michelli, Joseph A.

Estado
UsedLikeNew
ISBN
9780071801256
Cantidad disponible
1
Librería
Philadelphia, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 25.19

Mostrar detalles

Descripción:
UsedLikeNew. Remainder mark
Precio
EUR 25.19
No hay imagen

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

de Michelli, Joseph A.

Estado
UsedVeryGood
ISBN
9780071801256
Cantidad disponible
1
Librería
Bensalem, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 24.94

Mostrar detalles

Descripción:
UsedVeryGood. Minor shelf wear
Precio
EUR 24.94
No hay imagen

Leading the Starbucks Way (PB)

de Joseph Michelli

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9781266046704
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 26.50

Mostrar detalles

Descripción:
Paperback / softback. New. Lead Your Business the Starbucks Way<p><b>Foreword by Herve Humler, President and COO, The Ritz-Carlton Hotel Company, L.L.C.</b></p><p>One of the best-recognized and admired brands in the world, Starbucks singlehandedly transformed the ordinary delivery of coffee into a cultural phenomenon--a result of the company’s exemplary leadership practices.</p><p>Joseph Michelli, author of the <i>Wall Street Journal, USA Today</i>,… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 26.50
No hay imagen

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting With Your Customers, Your Products and Your People

de Michelli, Joseph

Estado
New
Published
2013
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780071801256
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 23.70

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw-Hill, 2013. Hardcover. New. 1st edition. 256 pages. 8.35x5.75x1.02 inches.
Precio
EUR 23.70
No hay imagen

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

de Michelli, Joseph A.

Estado
New
ISBN
9780071801256
Cantidad disponible
1
Librería
LONG BEACH, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.00

Mostrar detalles

Descripción:
New. Spend Less, Read More.
Precio
EUR 7.00
No hay imagen

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting With Your Customers, Your Products and Your People

de Michelli, Joseph

Estado
New
Published
2013
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780071801256
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 32.00

Mostrar detalles

Descripción:
McGraw-Hill, 2013. Hardcover. New. 1st edition. 256 pages. 8.35x5.75x1.02 inches.
Precio
EUR 32.00
No hay imagen

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

de Michelli, Joseph A.

Estado
New
ISBN
9780071801256
Cantidad disponible
1
Librería
Philadelphia, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 25.44

Mostrar detalles

Descripción:
New. .
Precio
EUR 25.44