Managing Patient Expectations

de Baker, Susan Keane

Ejemplares disponibles

No hay imagen

Managing Patient Expectations: The Art of Finding and Keeping Loyal Patients

de BAKER, Susan Keane

Estado
Usado - Fine in Fine dust jacket
Published
1998
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780787941581
Cantidad disponible
1
Librería
Springfield, Massachusetts, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 27.88

Mostrar detalles

Descripción:
San Francisco: Jossey-Bass. Fine in Fine dust jacket. 1998. Hardcover. 0787941581 . Fifth printing. Fine in a fine dust jacket. Book review by the American Hospital Association laid in. .
Precio
EUR 27.88
Managing Patient Expectations : The Art of Finding and Keeping Loyal Patients

Managing Patient Expectations : The Art of Finding and Keeping Loyal Patients

de Susan Keane Baker

Estado
Usado - Good
Published
1998
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780787941581
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.49

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 1998. Hardcover. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. The dust jacket is missing. At ThriftBooks, our… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 6.49
Managing Patient Expectations : The Art of Finding and Keeping Loyal Patients

Managing Patient Expectations : The Art of Finding and Keeping Loyal Patients

de Susan Keane Baker

Estado
Usado - Good
Published
1998
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780787941581
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.49

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 1998. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.49
Managing Patient Expectations : The Art of Finding and Keeping Loyal Patients

Managing Patient Expectations : The Art of Finding and Keeping Loyal Patients

de Susan Keane Baker

Estado
Like New
Published
1998
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780787941581
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.49

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 1998. Hardcover. Like New. Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.49
No hay imagen

Managing Patient Expectations: The Art of Finding and Keeping Loyal Patients

de Baker, Susan Keane

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780787941581
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.25

Mostrar detalles

Descripción:
Jossey-Bass. Used - Very Good. Very Good condition. Very Good dust jacket. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be included.
Precio
EUR 7.25
No hay imagen

Managing Patient Expectations : The Art of Finding and Keeping Loyal Patients

de Susan Keane Baker

Estado
Usado - Very Good
Published
1998
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780787941581
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.49

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 1998. Hardcover. Very Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in excellent condition. Pages are intact and are not marred by notes or highlighting, but may contain a neat previous owner name. The spine remains undamaged.
Precio
EUR 6.49
No hay imagen

Managing Patient Expectations: The Art of Finding and Keeping Loyal Patients

de Baker, Susan Keane

Estado
Usado - Very Good
Published
1998
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780787941581
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.49

Mostrar detalles

Descripción:
Jossey-Bass, 1998. Hardcover. Very Good. Former library book; Missing dust jacket; May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.49
No hay imagen

Managing Patient Expectations: The Art of Finding and Keeping Loyal Patients

de Susan Keane Baker

Estado
Usado - Acceptable
Published
1998
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780787941581
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.49

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 1998. Hardcover. Acceptable. Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.49
No hay imagen

Managing Patient Expectations : The Art of Finding and Keeping Loyal Patients

de Baker, Susan Keane

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780787941581
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.33

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 8.33
No hay imagen

Managing Patient Expectations : The Art of Finding and Keeping Loyal Patients

de Baker, Susan Keane

Estado
Used - Good
ISBN
9780787941581
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.33

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 8.33
Managing Patient Expectations: The Art of Finding and Keeping Loyal Patients

Managing Patient Expectations: The Art of Finding and Keeping Loyal Patients

de Susan Keane Baker

Estado
New
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780787941581
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 72.94

Mostrar detalles

Descripción:
Hardback. New. Strategies for Building Satisfying Patient Relationships New England Healthcare Assembly This book fills a huge void in the areas of medical education and the delivery of patient service.
Precio
EUR 72.94
No hay imagen

Managing Patient Expectations: The Art of Finding and Keeping Loyal Patients

de Baker, Susan Keane

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780787941581
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 36.87

Mostrar detalles

Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 36.87
No hay imagen

Managing Patient Expectations: The Art of Finding and Keeping Loyal Patients

de Baker, Susan Keane

Estado
New
Published
1998-08-21
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780787941581
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 79.06

Mostrar detalles

Descripción:
Jossey-Bass, 1998-08-21. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 79.06
No hay imagen

Managing Patient Expectations: The Art of Finding and Keeping Loyal Patients

de Baker, Susan Keane

Estado
New
ISBN
9780787941581
Cantidad disponible
1
Librería
Rockford, Illinois, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 61.27

Mostrar detalles

Descripción:
New. The item is Brand New!
Precio
EUR 61.27
No hay imagen

Managing Patient Expectations: The Art of Finding and Keeping Loyal Patients

de Baker, Susan Keane

Estado
New
Published
1998
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780787941581
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 92.61

Mostrar detalles

Descripción:
Jossey-Bass Inc Pub, 1998. Hardcover. New. 1st edition. 281 pages. 9.50x6.50x1.00 inches.
Precio
EUR 92.61