Marketing Apocalypse

de Bell, Jim

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Marketing Apocalypse: Eschatology, Escapology and the Illusion of the End

de Jim Bell

Estado
New
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780415148221
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 64.08

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Descripción:
Hardback. New. Is marketing coming to an end? The authors explore the present state of marketing scholarship and put forward a variety of visions of marketing in the twenty first century.
Precio
EUR 64.08
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Marketing Apocalypse: Eschatology, Escapology and the Illusion of the End

de Jim Bell

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780415173568
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 68.84

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Descripción:
Paperback / softback. New. Is marketing coming to an end? The authors explore the present state of marketing scholarship and put forward a variety of visions of marketing in the 21st century.
Precio
EUR 68.84