Marketing Principles

de Nickels, William G

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Marketing Principles: A Broadened Concept of Marketing

de Nickels, William G.

Estado
Used - Good
ISBN
9780135582053
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 55.97

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Descripción:
Prentice-Hall. Used - Good. Good condition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be included.
Precio
EUR 55.97
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Marketing principles: A broadened concept of marketing

de Nickels, William G

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780135582053
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 147.13

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 147.13
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Marketing principles

de Nickels, William G

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780135581971
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 42.35

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hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 42.35