Marketing Research

de McDaniel, Carl D

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Bodies in Comotion; disibility and Performance

de Sandahl

Estado
Usado - Good Condition
Edición
Edition Unstated
Published
2008
Encuadernación
Softcover
ISBN
9780472068913
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 28.32

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Descripción:
University of Michigan Press, Ann Arbour, MI, 2008. Edition Unstated. Softcover. Good Condition. Looks very good, has a binding flaw between page 146 and 147 and some marking. most pages clean. Cover looks very nice. 339 pages. Quantity Available: 1. Shipped Weight: Under 500 grams. Category: Medicine & Health; ISBN: 0472068911. ISBN/EAN: 9780472068913.… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 28.32
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Marketing Research : The Impact of the Internet, with WebSurveyor, 5th

de McDaniel, Carl D

Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
5th Edition
Published
2001
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780470003572
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, USA
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 12.74

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Descripción:
John Wiley & Sons, Inc, Hoboken, NJ, 2001. 5th Edition. Hardcover. Very Good Condition. like new, w/cd(sealed), all pages clean and crisp, nevery used Multiple copies available this title. Quantity Available: 2. Category: Business, Finance & Marketing; Computers & Internet. ISBN: 047000357X. ISBN/EAN: 9780470003572. Pictures of this item not already displayed here available upon… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 12.74
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Marketing Research: The Impact of the Internet, 5th

de McDaniel, Carl D

Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
5th Edition
Published
2001
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780470003572
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, USA
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 13.21

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John Wiley & Sons, Inc, Hoboken, NJ, 2001. 5th Edition. Hardcover. Very Good Condition. Used very good, w/cd, all pages clean Multiple copies available this title. Quantity Available: 20. Category: Business, Finance & Marketing; Computers & Internet. ISBN: 047000357X. ISBN/EAN: 9780470003572. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No:… Saber más sobre este artículo
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EUR 13.21
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Marketing Research: The Impact of the Internet, 5th

de McDaniel, Carl D

Estado
Usado - Very Good Condition
Edición
5th Edition
Published
2001
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780470003572
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.16

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Descripción:
John Wiley & Sons, Inc, Hoboken, NJ, 2001. 5th Edition. Hardcover. Very Good Condition. Used good, w/cd, writing/highlighting Multiple copies available this title. Quantity Available: 10. Category: Business, Finance & Marketing; Computers & Internet. ISBN: 047000357X. ISBN/EAN: 9780470003572. Pictures of this item not already displayed here available upon request. Inventory No: ABE418324778. . … Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 14.16
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Marketing Research : The Impact of the Internet, with WebSurveyor, 5th

de McDaniel, Carl D

Estado
As New
Edición
5th Edition
Published
2001
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780470003572
Cantidad disponible
1
Librería
Burgin, Kentucky, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 19.82

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John Wiley & Sons, Inc, Hoboken, NJ, 2001. 5th Edition. Hardcover. As New. like new, w/cd(sealed), all pages clean and crisp, nevery used Multiple copies available this title. Quantity Available: 7. Category: Business, Finance & Marketing; Computers & Internet. ISBN: 047000357X. ISBN/EAN: 9780470003572. Pictures of this item not already displayed here available upon request.… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 19.82