Measuring Advertising Effectiveness

de Wells, William D

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Measuring Advertising Effectiveness

de William D. Wells

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780805828122
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 91.79

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Descripción:
Paperback / softback. New. Acknowledging that advertisements are complex phenomena that require detailed investigation, this book explores the multidimensional nature of advertising's diverse effects from both academic and applied perspectives. It also addresses the problems and limitations of advertising.
Precio
EUR 91.79
Measuring Advertising Effectiveness

Measuring Advertising Effectiveness

de William D. Wells

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780805828122
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 101.31

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Descripción:
Paperback / softback. New. Acknowledging that advertisements are complex phenomena that require detailed investigation, this book explores the multidimensional nature of advertising's diverse effects from both academic and applied perspectives. It also addresses the problems and limitations of advertising.
Precio
EUR 101.31
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Measuring Advertising Effectiveness (Advertising and Consumer Psychology Series: A Series Sponsor)

de Wells, William D. [Editor]

Estado
New
Published
1997-05-01
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780805828122
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 83.04

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Descripción:
Psychology Press, 1997-05-01. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 83.04
Measuring Advertising Effectiveness

Measuring Advertising Effectiveness

de William D. Wells

Estado
New
ISBN
9780805828122
Cantidad disponible
1
Librería
Uxbridge, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 89.48

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Descripción:
New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; Acknowledging that advertisements are complex phenomena that require detailed investigation, this book explores the multidimensional nature of advertising's diverse effects from both academic and applied perspectives. It also addresses
Precio
EUR 89.48
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Measuring Advertising Effectiveness (Advertising and Consumer Psychology)

de Wells, William D. [Editor]

Estado
New
Published
1997-05-01
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780805819014
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 79.81

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Descripción:
Psychology Press, 1997-05-01. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 79.81
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Measuring Advertising Effectiveness (Advertising and Consumer Psychology)

de William D. Wells

Estado
New
Published
1997
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780805819014
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 202.70

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Descripción:
Lawrence Erlbaum Assoc Inc, 1997. Hardcover. New. 1st edition. 424 pages. 9.50x6.25x1.25 inches.
Precio
EUR 202.70
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Measuring Advertising Effectiveness (Advertising and Consumer Psychology Series : A series sponsored by the Society f)

de William D. Wells

Estado
New
Published
1997
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780805828122
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 108.21

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Descripción:
Lawrence Erlbaum Assoc Inc, 1997. Paperback. New. 1st edition. 424 pages. 9.25x6.25x1.25 inches.
Precio
EUR 108.21