Metatheory and Consumer Research

de Gerald, Zaltman-

Ejemplares disponibles

No hay imagen

Metatheory and consumer research (Editors' series in marketing)

de Zaltman, Gerald

Estado
UsedGood
ISBN
9780030915666
Cantidad disponible
1
Librería
Skokie, Illinois, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 3.67

Mostrar detalles

Descripción:
UsedGood. There is a signature or handwriting on the inside front cover. The pages are sun faded and slightly yellowing The cover has visible markings and wear. The dust jacket is missing. This is a hardcover copy Some writing on the text block edge Fast Shipping - Each order powers our free bookstore in Chicago and sending books… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 3.67
No hay imagen

Metatheory and consumer research (Editors' series in marketing)

de Zaltman, Gerald

Estado
Usado - Good
Published
1973-01-01
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780030915666
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.78

Mostrar detalles

Descripción:
Holt, Reinhart and Winston, 1973-01-01. Hardcover. Good. Good condition with light wear and markings. Ex-library.
Precio
EUR 14.78
No hay imagen

Metatheory and consumer research (Editors' series in marketing)

de Zaltman, Gerald

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780030915666
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 48.24

Mostrar detalles

Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 48.24