Net Worth

de Hagel, John, 3rd; Singer, Marc

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Net Worth : Shaping Markets When Customers Make the Rules

de Hagel, John, 3rd; Singer, Marc

Estado
Usado - Near Fine
Estado de la sobrecubierta
Near Fine
Edición
First Edition
Published
1999
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780875848891
Cantidad disponible
1
Librería
HARWICH PORT, Massachusetts, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 1 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 20.44

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Descripción:
Boston, MA, U.S.A.: Harvard Business School Press, 1999. Book. Near Fine. Hardcover. First Edition. 8vo - over 7¾" - 9¾" tall. Boston: Harvard Business School Press, 1999. First edition. 8vo. Hard cover binding, 311 pp. Book unread, no writing inside. Near fine in near fine dust jacket, protected with an archival-quality mylar cover..
Precio
EUR 20.44
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Net Worth : Shaping Markets When Customers Make the Rules

de Hagel, John, 3rd; Marc Singer

Estado
Like New
Published
1999
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780875848891
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.89

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Descripción:
Harvard Business Review Press, 1999. Hardcover. Like New. Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.89
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Net Worth : Shaping Markets When Customers Make the Rules

de Singer, Marc; Hagel, John, 3rd

Estado
Usado - Very Good/No Jacket
Published
1999
Encuadernación
Hard Cover
ISBN
9780875848891
Cantidad disponible
1
Librería
OCEANSIDE, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 32.48

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Descripción:
Boston, MA, U.S.A.: Harvard Business School Press. Very Good/No Jacket. 1999. Hard Cover. 0875848893 (D156) .
Precio
EUR 32.48
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Net Worth : Shaping Markets When Customers Make the Rules

de Hagel, John, 3rd; Singer, Marc

Estado
Usado - Very Good/Good
Published
1999
Encuadernación
Hard Cover
ISBN
9780875848891
Cantidad disponible
1
Librería
OCEANSIDE, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 32.48

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Descripción:
Boston, MA, U.S.A.: Harvard Business School Press. Very Good/Good. 1999. Hard Cover. 0875848893 (G72) .
Precio
EUR 32.48
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Net Worth : Shaping Markets When Customers Make the Rules

de Singer, Marc, Hagel, John, 3rd

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780875848891
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.69

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Descripción:
Harvard Business Review Press. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 7.69