Qualitative Research Methods In Public Relations and Marketing Communications

de Daymon, Christine

Ejemplares disponibles

Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications

Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications

de Daymon, Christine

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780415471183
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 13.05

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Descripción:
Paperback. Good.
Precio
EUR 13.05
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Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications

de Holloway, Immy, Daymon, Christine

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780415222730
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 23.49

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Descripción:
Routledge. Used - Very Good. Ships from the UK. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 23.49
Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications

Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications

de Christine Daymon

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780415471183
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 72.75

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Descripción:
Paperback / softback. New. The diversity and complexity of human, societal and organizational relationships and meanings that are constructed through communication are intrinsic to the study of public relations and marketing communications. This guide includes guidance on decision making regarding the different research approaches to achieve different research goals.
Precio
EUR 72.75
Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications

Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications

de Christine Daymon

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9780415471183
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 63.77

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Descripción:
Paperback / softback. New. The diversity and complexity of human, societal and organizational relationships and meanings that are constructed through communication are intrinsic to the study of public relations and marketing communications. This guide includes guidance on decision making regarding the different research approaches to achieve different research goals.
Precio
EUR 63.77
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Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications

de Christine Daymon

Estado
New
ISBN
9780415471183
Cantidad disponible
1
Librería
Uxbridge, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 73.11

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Descripción:
New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications.
Precio
EUR 73.11
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Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications

de Daymon, Christine (Author)/ Holloway, Immy (Author)

Estado
New
Published
2010
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780415471176
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 252.02

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Descripción:
Routledge, 2010. Hardcover. New. 2nd edition. 304 pages. 9.49x6.42x1.10 inches.
Precio
EUR 252.02
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Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications

de Daymon, Christine (Author)/ Holloway, Immy (Author)

Estado
New
Published
2010
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780415471176
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 287.16

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Descripción:
Routledge, 2010. Hardcover. New. 2nd edition. 304 pages. 9.49x6.42x1.10 inches.
Precio
EUR 287.16
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Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications

de Daymon, Christine (Author)/ Holloway, Immy (Author)

Estado
New
Published
2010
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780415471183
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 70.44

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Descripción:
Routledge, 2010. Paperback. New. 2nd edition. 416 pages. 9.17x6.34x0.87 inches.
Precio
EUR 70.44
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Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications

de Daymon, Christine (Author)/ Holloway, Immy (Author)

Estado
New
Published
2010
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780415471183
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 88.11

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Descripción:
Routledge, 2010. Paperback. New. 2nd edition. 416 pages. 9.17x6.34x0.87 inches.
Precio
EUR 88.11
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Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications

de Daymon, Christine

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780415222747
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 43.57

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 43.57