Ir al contenido

Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications Tapa dura - 2002 - 1st Edición

de Christine Daymon; Immy Holloway

Primera línea

This chapter addresses the distinctiveness of qualitative research and the benefits it holds for exploring contemporary issues in public relations and marketing communications.

Detalles

  • Título Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications
  • Autor Christine Daymon; Immy Holloway
  • Encuadernación Tapa dura
  • Número de edición 1st
  • Edición 1
  • Páginas 304
  • Volúmenes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Routledge
  • Fecha de publicación February 8, 2002
  • Ilustrado
  • ISBN 9780415222730 / 0415222737
  • Peso 1.26 libras (0.57 kg)
  • Dimensiones 8.9 x 6.72 x 0.87 pulgadas (22.61 x 17.07 x 2.21 cm)
  • Library of Congress subjects Qualitative research, Marketing research - Methodology
  • Número de catálogo de la Librería del Congreso de EEUU 2001048321
  • Dewey Decimal Code 659.207

Más ejemplares

Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications

de Holloway, Immy, Daymon, Christine

  • Usado
Estado
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780415222730 / 0415222737
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 23.81
EUR 9.46 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
Routledge. Used - Very Good. Ships from the UK. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 23.81
EUR 9.46 enviando a USA
Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications
Foto de archivo: la portada puede ser diferente

Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications

de Christine Daymon, Immy Holloway

  • Usado
  • Tapa dura
  • First
Estado
Usado - Good Condition
Edición
[ Edition: First ]
Encuadernación
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780415222730 / 0415222737
Cantidad disponible
1
Librería
Blacksburg, Virginia, United States
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 44.56
EUR 4.02 enviando a USA

Mostrar detalles

Descripción:
[ Edition: First ]. Good Condition. [ No Hassle 30 Day Returns ][ Ships Daily ] [ Underlining/Highlighting: NONE ] [ Writing: NONE ] Missing dust jacket Publisher: Routledge Pub Date: 1/1/2002 Binding: Hardcover Pages: 293
Precio
EUR 44.56
EUR 4.02 enviando a USA