Social Media Marketing

de Barker, Melissa; Barker, Donald I ; Bormann, Nicholas F ; Neher, Krista E

Ejemplares disponibles

Social Media Marketing : A Strategic Approach

Social Media Marketing : A Strategic Approach

de Krista E. Neher; Melissa Barker; Donald I. Barker; Nicholas F. Bormann

Estado
Usado - Very Good
Published
2012
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780538480871
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.86

Mostrar detalles

Descripción:
Cengage South-Western, 2012. Paperback. Very Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in excellent condition. Pages are intact and are not marred by notes or highlighting, but may contain a neat previous owner name. The spine remains undamaged. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.86
Social Media Marketing : A Strategic Approach

Social Media Marketing : A Strategic Approach

de Donald I. Barker; Nicholas F. Bormann; Krista E. Neher; Melissa Barker

Estado
Usado - Good
Published
2012
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780538480871
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.86

Mostrar detalles

Descripción:
Cengage South-Western, 2012. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.86
No hay imagen

Social Media Marketing A Strategic Approach Barker and Zahay

de Barker, Melissa; Barker, Donald I.; Bormann, Nicholas F.; Neher, Krista E

Estado
Usado - Good
Published
2012-03-09
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780538480871
Cantidad disponible
1
Librería
Boca Raton, Florida, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.18

Mostrar detalles

Descripción:
South-Western College Pub, 2012-03-09. Paperback. Good. 8x0x10. This listing is for (Social Media Marketing: A Strategic Approach by Melissa Barker). This edition is very similar to ISBN 1305502752 and 0357516184 which is the most current updated edition. Please be sure to buy the earlier and much cheaper edition for your class and SAVE… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 14.18
No hay imagen

Social Media Marketing : A Strategic Approach

de Barker, Melissa, Neher, Krista E., Barker, Donald I., Bormann, Nicholas F

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780538480871
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.69

Mostrar detalles

Descripción:
Cengage South-Western. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 5.69
No hay imagen

Social Media Marketing: A Strategic Approach

de Barker, Melissa; Barker, Donald I.; Bormann, Nicholas F.; Neher, Krista E

Estado
Usado - Good
Published
2012-03-09
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780538480871
Cantidad disponible
1
Librería
Franklin Lakes, New Jersey, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 41.34

Mostrar detalles

Descripción:
Cengage Learning, 2012-03-09. Paperback. Good. Textbook, May Have Highlights, Notes and/or Underlining, BOOK ONLY-NO ACCESS CODE, NO CD, Ships with Tracking
Precio
EUR 41.34
No hay imagen

Social Media Marketing : A Strategic Approach

de Barker, Melissa, Neher, Krista E., Barker, Donald I., Bormann, Nicholas F

Estado
Used - Like New
ISBN
9780538480871
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.69

Mostrar detalles

Descripción:
Cengage South-Western. Used - Like New. Used book that is in almost brand-new condition.
Precio
EUR 5.69
No hay imagen

Social Media Marketing: A Strategic Approach

de Barker, Melissa; Barker, Donald I.; Bormann, Nicholas F.; Neher, Krista E

Estado
New
Published
2012-03-09
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780538480871
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 75.03

Mostrar detalles

Descripción:
Cengage Learning, 2012-03-09. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 75.03