Strategy and Tactics Of Pricing

de K, Nagle- Thomas T / Holden- Reed

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The Strategy and Tactics of Pricing : A Guide to Profitable Decision Making
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The Strategy and Tactics of Pricing : A Guide to Profitable Decision Making

de Nagle, Thomas T; Holden, Reed K

Estado
Usado - Very Good
Estado de la sobrecubierta
Very Good
Edición
2nd Edition
Published
1994
Encuadernación
Hardcover
Cantidad disponible
1
Librería
nr Canterbury, Kent, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.03

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Descripción:
New Jersey, USA: Prentice-Hall, 1994. 2nd Edition . Hardcover. Very Good/Very Good. 8vo - over 7¾ - 9¾" tall. 2nd edition. 410pp, with occasional figures and illustrations. In green vinyl boards with gilt lettering (lightly rubbed and rounded at spine ends and corners). Internally neat, clean, bright and tight. In its original dust jacket… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 12.03
The Strategy and Tactics of Pricing : A Guide to Profitable Decision Making

The Strategy and Tactics of Pricing : A Guide to Profitable Decision Making

de Reed K. Holden; Thomas T. Nagle

Estado
Usado - Good
Published
2001
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780130262486
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.96

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Descripción:
Routledge, 2001. Paperback. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 5.96
Strategy and Tactics of Pricing: A Guide to Profitable Decision Making (College Version) (2nd Edition)

Strategy and Tactics of Pricing: A Guide to Profitable Decision Making (College Version) (2nd Edition)

de Nagle, Thomas T.; Holden, Reed K.

Estado
Usado - Very Good
Published
1994
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780136690603
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.61

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Descripción:
Taylor & Francis, 1994. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.61
The Strategy and Tactics of Pricing : A Guide to Profitable Decision Making

The Strategy and Tactics of Pricing : A Guide to Profitable Decision Making

de Reed K. Holden; Thomas T. Nagle

Estado
Usado - Very Good
Published
2001
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780130262486
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.96

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Descripción:
Routledge, 2001. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 5.96
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The Strategy and Tactics of Pricing: A Guide to Profitable Decision Making

de Thomas T. Nagle, Reed K. Holden

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780130262486
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 17.06

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Descripción:
Prentice Hall. Used - Very Good. Very Good condition. Very Good dust jacket. 3rd edition. [9780130262486] (Marketing, Business) A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 17.06
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The Strategy and Tactics of Pricing: A Guide to Profitable Decision Making

de Nagle, Thomas T., Holden, Reed K

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780136693765
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham, Massachusetts, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.41

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Descripción:
Pearson P T R. Used - Very Good. All orders guaranteed and ship within 24 hours. Your purchase supports More Than Words, a nonprofit job training program for youth, empowering youth to take charge of their lives by taking charge of a business.
Precio
EUR 1.41
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The Strategy and Tactics of Pricing

de Nagle, Thomas T.; Holden, Reed K.

Estado
Usado - Good
Estado de la sobrecubierta
Very Good
Edición
Third Edition
Published
2002
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780130262486
Cantidad disponible
1
Librería
Tolar, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.48

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Descripción:
Prentice Hall, 2002. Jacket and boards have only light wear. Pages are clean, text has a small amount of markings, binding is sound. . Third Edition. Hard Cover. Good/Very Good. 8vo - 7¾" - 9¾" Tall.
Precio
EUR 9.48
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The Strategy and Tactics of Pricing: A Guide to Profitable Decision Making

de Nagle, Thomas T., Holden, Reed K.

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780136693765
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.30

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Descripción:
Pearson P T R. Used - Very Good. Very Good condition. Very Good dust jacket. 2nd edition. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes… Saber más sobre este artículo
Precio
EUR 4.30
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Strategy and Tactics of Pricing: A Guide to Profitable Decision Making (College Version) (2nd Edition)

de Nagle, Thomas T., Holden, Reed K.

Estado
Used - Good
ISBN
9780136690603
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.56

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Descripción:
Taylor & Francis. Used - Good. Good condition. 2nd edition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
Precio
EUR 4.56
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The Strategy and Tactics of Pricing: A Guide to Profitable Decision Making

de Nagle, Thomas T., Holden, Reed K

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780136693765
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham, Massachusetts, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.70

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Descripción:
Pearson P T R. Used - Very Good. . . Your purchase supports More Than Words, a nonprofit job training program for youth, empowering youth to take charge of their lives by taking charge of a business. All orders guaranteed and ship within 24 hours.
Precio
EUR 1.70
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The Strategy and Tactics of Pricing: A Guide to Profitable Decision Making

de Nagle, Thomas T.; Reed K. Holden

Estado
Usado - Very Good
Estado de la sobrecubierta
Very Good
Published
1994
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780136693765
Cantidad disponible
1
Librería
Tolar, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.69

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Descripción:
Pearson P T R, 1994. Jacket has light edgewear. Boards have minor shelfwear. Pages are clean, text has no markings, binding is sound. . Hard Cover. Very Good/Very Good. 8vo - 7¾" - 9¾" Tall.
Precio
EUR 5.69
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The Strategy and Tactics of Pricing: A Guide to Profitable Decision Making: 3rd Ed

de Nagle, Thomas T.;Holden, Reed K.

Estado
Usado - Fine
Estado de la sobrecubierta
Fine
Edición
3rd Edition
Published
2001
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780130262486
Cantidad disponible
1
Librería
Vancouver, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 42.31

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Descripción:
Old Tappan, New Jersey, U.S.A.: Pearson P T R, 2001. hardback in fine condition with fine dust jacke.t 3rd edition.. 3rd Edition. Hardcover. Fine/Fine.
Precio
EUR 42.31
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The Strategy and Tactics of Pricing: A Guide to Profitable Decision Making

de Nagle, Thomas T.; Holden, Reed K

Estado
New
Published
1994-05-01
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780136693765
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 74.60

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Descripción:
Pearson P T R, 1994-05-01. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 74.60
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The Strategy and Tactics of Pricing: A Guide to Profitable Decision Making

de Nagle, Thomas T.; Holden, Reed K

Estado
Usado - Good
Published
1994-01-01
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780136693765
Cantidad disponible
1
Librería
Kingwood, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.97

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Descripción:
Pearson P T R, 1994-01-01. Hardcover. Good. 9x6x1.
Precio
EUR 4.97
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The Strategy and Tactics of Pricing: A Guide to Profitable Decision Making

de Nagle, Thomas T.; Reed K. Holden

Estado
Usado - Good
Published
1994-01-01
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780136693765
Cantidad disponible
1
Librería
Memphis, Tennessee, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.94

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Descripción:
Pearson P T R, 1994-01-01. hardcover. Good. 150x15x101.
Precio
EUR 4.94
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Strategy and Tactics of Pricing: A Guide to Profitable Decision Making (College Version) (2nd Edition)

de Nagle, Thomas T.; Holden, Reed K

Estado
New
Published
1994-05-11
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780136690603
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 75.14

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Descripción:
Taylor & Francis, 1994-05-11. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 75.14
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The Strategy and Tactics of Pricing: A Guide to Profitable Decision Making

de Nagle, Thomas T./ Holden, Reed K.

Estado
New
Published
2001
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780130262486
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 26.29

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Descripción:
Pearson P T R, 2001. Hardcover. New. 3rd edition. 398 pages. 9.50x6.50x1.00 inches.
Precio
EUR 26.29