Taking Brand Initiative

de Hatch, Mary Jo; Schultz, Majken

Includes bibliographical references and index.

Reseñas

¡Reseña este libro y entrarás en un sorteo para ganar $50!

Ejemplares disponibles

Taking Brand Initiative : How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

Taking Brand Initiative : How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

de Majken Schultz; Mary Jo Hatch

Estado
Usado - Very Good
Published
2008
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780787998301
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.02

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 2008. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.02
No hay imagen

Taking Brand Initiative : How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

de Hatch, Mary Jo, Schultz, Majken

Estado
Used - Good
ISBN
9780787998301
Cantidad disponible
1
Librería
Reno, Nevada, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.43

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.43
No hay imagen

Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

de Schultz, Majken,Hatch, Mary Jo

Estado
Usado - Good
Published
3/7/2008 12:00:01 AM
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780787998301
Cantidad disponible
1
Librería
Springdale, Arkansas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.67

Mostrar detalles

Descripción:
Jossey-Bass, 3/7/2008 12:00:01 AM. hardcover. Good. 1.1000 in x 9.0000 in x 6.1000 in. This is a used book in good condition and may show some signs of use or wear .
Precio
EUR 5.67
No hay imagen

Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

de Hatch, Mary Jo; Schultz, Majken

Estado
New
Published
2008-03-07
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780787998301
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 77.00

Mostrar detalles

Descripción:
Jossey-Bass, 2008-03-07. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 77.00
No hay imagen

Taking Brand Initiative : How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

de Hatch, Mary Jo, Schultz, Majken

Estado
Used - Good
ISBN
9780787998301
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.43

Mostrar detalles

Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.43
No hay imagen

Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

de Hatch, Mary Jo/ Schultz, Majken

Estado
New
Published
2008
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780787998301
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 29.78

Mostrar detalles

Descripción:
Jossey-Bass Inc Pub, 2008. Hardcover. New. 1st edition. 266 pages. 9.25x6.25x1.00 inches.
Precio
EUR 29.78