Televangelism and American Culture

de Schultze, Quentin J

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Televangelism and American Culture: The Business of Popular Religion

Televangelism and American Culture: The Business of Popular Religion

de Schultze, Quentin J.

Estado
Usado - Near Fine
Estado de la sobrecubierta
Very Good-
Edición
Not Stated Appears to be First Edition
Published
1991
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780801083198
Cantidad disponible
1
Librería
Piggott, Arkansas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.67

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Descripción:
Grand Rapids, Michigan, U.S.A.: Baker Book House, 1991. Navy cloth boards, bright silver lettering, clean. DJ clean, crisp, colors bright, a little edge wear [two short edge tears]. Pages [264 including index] clean, unmarked, binding tight and square. Describes the church in a media-worshipping society and maps out the way to truth. Media Mail, Priority & most international shipping include… Saber más sobre este artículo
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EUR 4.67
Televangelism and American Culture: The Business of Popular Religion

Televangelism and American Culture: The Business of Popular Religion

de SchUltze, Quentin J.

Estado
Usado
Estado de la sobrecubierta
Dust Jacket Included
Edición
First Edition.
Published
1991
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780801083198
Cantidad disponible
1
Librería
Lubbock, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 1 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.33

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Descripción:
Grand Rapids, Michigan: Baker Book House, 1991 Full cloth; 8vo.,264pp. No names or other markings. Nice d/j with short edgetear rear panal, else Fine in V.Good D/j.
Precio
EUR 9.33
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Televangelism and American Culture: The Business of Popular Religion

de Schultze, Quentin J.

Estado
Usado
Edición
First Edition ~1st Printing
Published
1991
Encuadernación
Hardcover
Cantidad disponible
1
Librería
Woodland Hills, California, USA
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 13.06

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Descripción:
Michigan: Baker Book House, 1991. First Edition ~1st Printing. Hardcover. fine in near fine dj
Precio
EUR 13.06
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Televangelism and American Culture: The Business of Popular Religion

de Quentin J. Schultze

Estado
Usado - Very Good
Estado de la sobrecubierta
Very Good
Published
June 1991
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780801083198
Cantidad disponible
1
Librería
Steubenville, Ohio, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.67

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Descripción:
Baker Pub Group, June 1991. Hardcover. Very Good/Very Good. Previous owner's name and green mark on inside front cover. No apparent marks or writing observed in text. Binding tight and square. Appears unread. D/J has some shelf wear. Family-owned bookshop in Steubenville, Ohio: BookMarx Bookstore. Books shipped within 24 hours.
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EUR 6.67
Televangelism and American Culture

Televangelism and American Culture

de Schultze, Quentin J.

Estado
Usado - Acceptable
Published
1995
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780801053030
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.52

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Descripción:
Baker Publishing Group (MI), 1995. Paperback. Acceptable. Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.52
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Televangelism and American Culture: The Business of Popular Religion

de Schultze, Quentin J.

Estado
Usado - Good
Published
1991
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780801083198
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.32

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Descripción:
Baker Publishing Group (MI), 1991. Hardcover. Good. Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 7.32
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Televangelism and American Culture: The Business of Popular Religion

de Schultze, Quentin J.

Estado
Usado - Good
Published
1991
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780801083198
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.32

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Descripción:
Baker Publishing Group (MI), 1991. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 7.32
Televangelism and American Culture: The Business of Popular Religion

Televangelism and American Culture: The Business of Popular Religion

de Schultze, Quentin J.

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780801083198
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.98

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Descripción:
Paperback. Good.
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EUR 4.98
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Televangelism and American Culture : The Business of Popular Religion

de Schultze, Quentin J

Estado
Usado - Very Good
Estado de la sobrecubierta
Very Good
Published
1991
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780801083198
Cantidad disponible
1
Librería
Florence, Colorado, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.00

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Descripción:
Baker, 1991. Book. Very Good. Hardcover. Baker, 1991 Hard Cover Very Good/Good. 8vo - over 7¾" - 9¾" tall. Ada, MI, U.S.A. Baker Books, Hard Cover. Very Good/.
Precio
EUR 14.00
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Televangelism and American Culture: The Business of Popular Religion

de Schultze, Quentin J.

Estado
Usado
Published
9/15/2003
ISBN
9781592443369
Cantidad disponible
1
Librería
Eugene, Oregon, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 28.00

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Descripción:
Wipf and Stock, 9/15/2003. Paperback. New book. Previously published by Baker Books, 1991. This item is at our location in Eugene, Oregon.
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EUR 28.00
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Televangelism and American Culture: The Business of Popular Religion

de Quentin J. Schultze

Estado
Usado - Good
Published
1995-12
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780801053030
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.16

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Descripción:
Baker Pub Group, 1995-12. Paperback. Good.
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Televangelism and American Culture: The Business of Popular Religion

de Quentin J. Schultze

Estado
Used:Good
Published
1995-12-01
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780801053030
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 22.69

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Baker Pub Group, 1995-12-01. Paperback. Used:Good.
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Televangelism and American Culture: The Business of Popular Religion

de Schultze, Quentin J

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Like New
Published
2003-09-15
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781592443369
Cantidad disponible
1
Librería
Fairfax Station, Virginia, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 23.60

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Wipf and Stock, 2003-09-15. Paperback. Like New.
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EUR 23.60
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Televangelism and American Culture : The Business of Popular Religion

de Schultze, Quentin J

Estado
Used - Good
ISBN
9780801083198
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.02

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Baker Books. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 7.02
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Televangelism and American Culture: The Business of Popular Religion

de Schultze, Quentin J.

Estado
Usado - Acceptable
Published
1995-12-01
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780801053030
Cantidad disponible
1
Librería
Springdale, Arkansas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.51

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Descripción:
Baker Pub Group, 1995-12-01. Paperback. Acceptable. 0.6693 in x 8.8976 in x 5.9449 in. This is a used book. It may contain highlighting/underlining and/or the book may show heavier signs of wear . It may also be ex-library or without dustjacket.
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EUR 6.51
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Televangelism and American Culture: The Business of Popular Religion

de Schultze, Quentin J

Estado
New
Published
2003-09-15
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781592443369
Cantidad disponible
1
Librería
Fairfax Station, Virginia, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 24.26

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Descripción:
Wipf and Stock, 2003-09-15. Paperback. New.
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EUR 24.26
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Televangelism and American Culture: The Business of Popular Religion

de Schultze, Quentin J

Estado
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Published
1991-06-01
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780801083198
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 76.05

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Baker Pub Group, 1991-06-01. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
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EUR 76.05
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Televangelism and American Culture: The Business of Popular Religion

de Schultze, Quentin J.

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780801083198
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 38.75

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Descripción:
Hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items.
Precio
EUR 38.75
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Televangelism and American Culture: The Business of Popular Religion

de Quentin J. Schultze

Estado
New
Published
2003
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781592443369
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 57.77

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Descripción:
Wipf & Stock Publishers, 2003. Paperback. New. reprint edition. 264 pages. 8.50x6.00x0.75 inches.
Precio
EUR 57.77
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Televangelism and American Culture: The Business of Popular Religion

de Schultze, Quentin J.

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781592443369
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 64.87

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Descripción:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 64.87