The Brand Gap

de Neumeier, Marty

"AIGA" -- Cover. Includes bibliographical references (p. 181-187) and index.

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The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design

de Neumeier, Marty

Estado
Used: Good
Edición
2nd
Published
2005-08-04
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780321348104
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.47

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Descripción:
New Riders Publishing, 2005-08-04. 2nd. paperback. Used: Good.
Precio
EUR 12.47
Brand Gap, The: Revised Edition (Aiga Design Press)

Brand Gap, The: Revised Edition (Aiga Design Press)

de Neumeier, Marty

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780321348104
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 19.73

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Descripción:
Paperback. Very Good.
Precio
EUR 19.73
The Brand Gap: How To Bridge The Distance Between Business Strategy And Design

The Brand Gap: How To Bridge The Distance Between Business Strategy And Design

de Marty Neumeier

Estado
New
Published
2005
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780321348104
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 28.30

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Descripción:
Peachpit Pr, 2005. Paperback. New. revised edition. 194 pages. 7.75x5.25x0.75 inches.
Precio
EUR 28.30
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The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design

de Neumeier, Marty

Estado
UsedVeryGood
ISBN
9780321348104
Cantidad disponible
1
Librería
Bensalem, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 28.84

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UsedVeryGood. Minor shelf wear
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The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design

de Neumeier, Marty

Estado
New
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780321348104
Cantidad disponible
1
Librería
Ankara, TUR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 75.81

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Paperback. New.
Precio
EUR 75.81
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The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design

de Neumeier, Marty

Estado
Used:Good
Edición
2nd
Published
2005-08-04
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780321348104
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 29.36

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New Riders Publishing, 2005-08-04. 2nd. paperback. Used:Good.
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EUR 29.36
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The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design

de Neumeier, Marty

Estado
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Edición
2nd
Published
2005-08-04
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780321348104
Cantidad disponible
1
Librería
Livermore, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.53

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New Riders, 2005-08-04. 2nd. paperback. Like New. 5x0x7. Like new condition- all pages intact w/o any marks or writing. Most items ships same day w/ FREE delivery confirmation. Great feedback!
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EUR 8.53
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The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design

de Neumeier, Marty

Estado
New
ISBN
9780321348104
Cantidad disponible
1
Librería
Victoria, British Columbia, CAN
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 37.89

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New Riders. New. Special order direct from the distributor
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The Brand Gap : How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design

The Brand Gap : How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design

de Marty Neumeier

Estado
Usado - Good
Published
2003
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780735713307
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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EUR 6.14

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New Riders Publishing, 2003. Paperback. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust… Saber más sobre este artículo
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The Brand Gap : How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design

The Brand Gap : How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design

de Marty Neumeier

Estado
Usado - Very Good
Published
2003
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780735713307
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1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
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EUR 6.14

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Descripción:
New Riders Publishing, 2003. Paperback. Very Good. Disclaimer:May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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The Brand Gap : How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design

The Brand Gap : How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design

de Marty Neumeier

Estado
Usado - Acceptable
Published
2003
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780735713307
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.14

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New Riders Publishing, 2003. Paperback. Acceptable. Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
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The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design

de Neumeier, Marty

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780321348104
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 36.40

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paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
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The Brand Gap : How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design

The Brand Gap : How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design

de Marty Neumeier

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As New
Published
2003
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780735713307
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
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Descripción:
New Riders Publishing, 2003. Paperback. As New. Disclaimer:An apparently unread copy in perfect condition. Dust cover is intact; pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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The Brand Gap: How To Bridge The Distance Between Business Strategy And Design

The Brand Gap: How To Bridge The Distance Between Business Strategy And Design

de Marty Neumeier

Estado
New
Published
2005
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780321348104
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 41.24

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Descripción:
Peachpit Pr, 2005. Paperback. New. revised edition. 194 pages. 7.75x5.25x0.75 inches.
Precio
EUR 41.24
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The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design

de Neumeier, Marty

Estado
Used: Good
Edición
1
Published
0000-00-00
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780735713307
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 9.93

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Descripción:
Brand: New Riders Press, 0000-00-00. 1. paperback. Used: Good.
Precio
EUR 9.93
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The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design

de Neumeier, Marty

Estado
New
Published
2005-08-04
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780321348104
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 74.65

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Descripción:
New Riders, 2005-08-04. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 74.65
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The Brand Gap

de Neumeier, Marty

Estado
Usado
Published
2006
ISBN
9780321348104
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 12.50

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Descripción:
New Riders, 2006. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,350grams, ISBN:9780321348104
Precio
EUR 12.50
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The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design

de Neumeier, Marty

Estado
UsedGood The cover is clean but does show some wear.
ISBN
9780321348104
Cantidad disponible
1
Librería
South San Francisco, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.34

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UsedGood The cover is clean but does show some wear. .
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EUR 4.34
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The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design : a Whiteboard Overview

de Marty Neumeier

Estado
Used; Very Good
Published
08/25/2005
Encuadernación
Paperback
ISBN
9780321348104
Cantidad disponible
1
Librería
London, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 14.73

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Peachpit Press, 08/25/2005. Paperback. Used; Very Good. **WE SHIP WITHIN 24 HRS FROM LONDON, UK, 98% OF OUR ORDERS ARE RECEIVED WITHIN 7-10 DAYS. We believe you will be completely satisfied with our quick and reliable service. All orders are dispatched as swiftly as possible! Buy with confidence! Greener Books.
Precio
EUR 14.73
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The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design

de Neumeier, Marty

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UsedVeryGood
ISBN
9780321348104
Cantidad disponible
1
Librería
Philadelphia, Pennsylvania, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 28.84

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UsedVeryGood. signs of little wear on the cover.
Precio
EUR 28.84