The Brand Innovation Manifesto - How To Build Brands, Redefine Ma

de Grant, John

Ejemplares disponibles

The Brand Innovation Manifesto - How to Build Brands, Redefine Markets and Defy Conventions

The Brand Innovation Manifesto - How to Build Brands, Redefine Markets and Defy Conventions

de John Grant

Estado
Usado - Very Good
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780470027516
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.61

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Descripción:
Hardback. Very Good.
Precio
EUR 2.61
Brand Innovation Manifesto

Brand Innovation Manifesto

de Grant, John

Estado
Usado - Very Good
Published
2006
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780470027516
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.80

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Descripción:
Wiley, 2006. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 8.80
The Brand Innovation Manifesto - How to Build Brands, Redefine Markets and Defy Conventions

The Brand Innovation Manifesto - How to Build Brands, Redefine Markets and Defy Conventions

de John Grant

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780470027516
Cantidad disponible
1
Librería
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 2.61

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Descripción:
Hardback. Good.
Precio
EUR 2.61
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The Brand Innovation Manifesto - How to Build Brands, Redefine Markets and Defy Conventions

de John Grant

Estado
Used; Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780470027516
Cantidad disponible
1
Librería
Milton Keynes , Buckinghamshire, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.27

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Descripción:
John Wiley & Sons. Hardcover. Used; Good. Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking the bank. We take pride in offering a wide selection of used books, from classics to hidden gems, ensuring there’s something for every literary palate. All orders… Saber más sobre este artículo
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EUR 4.27
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The Brand Innovation Manifesto : How to Build Brands, Redefine Markets and Defy Conventions

de Grant, John

Estado
Used - Good
ISBN
9780470027516
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.84

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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 6.84
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The Brand Innovation Manifesto: How to Build Brands, Redefine Markets and Defy Conventions

de Grant, John

Estado
Used - Very Good
Edición
1
Published
5/12/2006 12:00:00 AM
ISBN
9780470027516
Cantidad disponible
1
Librería
Medford, New York, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.58

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Descripción:
Wiley, 5/12/2006 12:00:00 AM. 1. Used - Very Good. A copy that may have been read, very minimal wear and tear. May have a remainder mark.
Precio
EUR 5.58
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The Brand Innovation Manifesto - How to Build Brands, Redefine Markets and Defy Conventions

de John Grant

Estado
Used; Very Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780470027516
Cantidad disponible
1
Librería
Milton Keynes , Buckinghamshire, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.27

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Descripción:
John Wiley & Sons. Hardcover. Used; Very Good. Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking the bank. We take pride in offering a wide selection of used books, from classics to hidden gems, ensuring there’s something for every literary palate. All… Saber más sobre este artículo
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The Brand Innovation Manifesto: How to Build Brands, Redefine Markets and Defy Conventions

de Grant, John

Estado
Used - Like New
Edición
1
Published
5/12/2006 12:00:00 AM
ISBN
9780470027516
Cantidad disponible
1
Librería
Medford, New York, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.58

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Descripción:
Wiley, 5/12/2006 12:00:00 AM. 1. Used - Like New. Used Like New, no missing pages, no damage to binding, may have a remainder mark.
Precio
EUR 5.58
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The Brand Innovation Manifesto : How to Build Brands, Redefine Markets and Defy Conventions

de Grant, John

Estado
Used - Very Good
ISBN
9780470027516
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.84

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Descripción:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 6.84
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The Brand Innovation Manifesto - How to Build Brands, Redefine Markets and Defy Conventions

de John Grant

Estado
Used; Very Good
Published
03/31/2006
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780470027516
Cantidad disponible
1
Librería
London, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.15

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Descripción:
John Wiley & Sons, 03/31/2006. Hardcover. Used; Very Good. **WE SHIP WITHIN 24 HRS FROM LONDON, UK, 98% OF OUR ORDERS ARE RECEIVED WITHIN 7-10 DAYS. We believe you will be completely satisfied with our quick and reliable service. All orders are dispatched as swiftly as possible! Buy with confidence! Greener Books.
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EUR 4.15
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The Brand Innovation Manifesto: How to Build Brands, Redefine Markets and Defy Conventions

de Grant, John

Estado
Used - Good
ISBN
9780470027516
Cantidad disponible
1
Librería
Eugene , Oregon, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.17

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Descripción:
Wiley. Used - Good. Hardcover This item shows wear from consistent use but remains in good readable condition. It may have marks on or in it, and may show other signs of previous use or shelf wear. May have minor creases or signs of wear on dust jacket. Packed with care, shipped promptly.
Precio
EUR 4.17
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Brand Innovation Manifesto: How to Build Brands, Redefine Markets and Defy Conventions

de John Grant

Estado
Usado - Good
Published
2006
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780470027516
Cantidad disponible
1
Librería
Morangis, FRA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.36

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Descripción:
John Wiley & Sons, 2006. Hardcover. Good. Former library book. Stains on the edge. Damaged dust jacket. Edition 2006. Ammareal gives back up to 15% of this item's net price to charity organizations.
Precio
EUR 5.36
The Brand Innovation Manifesto: How to Build Brands, Redefine Markets and Defy Conventions

The Brand Innovation Manifesto: How to Build Brands, Redefine Markets and Defy Conventions

de John Grant

Estado
New
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780470027516
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 39.12

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Descripción:
Hardback. New. The days of the image brands are over, and 'new marketing' has gone mainstream. The world's biggest companies are pursuing a post-advertising strategy, moving away from advertising and investing in leading edge alternatives. In the vanguard of the revolution has been John Grant, co-founder of the legendary agency St.
Precio
EUR 39.12
The Brand Innovation Manifesto: How to Build Brands, Redefine Markets and Defy Conventions

The Brand Innovation Manifesto: How to Build Brands, Redefine Markets and Defy Conventions

de John Grant

Estado
New
Encuadernación
Hardback
ISBN
9780470027516
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 44.11

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Descripción:
Hardback. New. The days of the image brands are over, and 'new marketing' has gone mainstream. The world's biggest companies are pursuing a post-advertising strategy, moving away from advertising and investing in leading edge alternatives. In the vanguard of the revolution has been John Grant, co-founder of the legendary agency St.
Precio
EUR 44.11
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The Brand Innovation Manifesto: How to Build Brands, Redefine Markets and Defy Conventions

de Grant, John

Estado
New
Published
2006-05-12
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780470027516
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 74.81

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Descripción:
Wiley, 2006-05-12. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 74.81
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The Brand Innovation Manifesto: How to Build Brands, Redefine Markets and Defy Conventions

de Grant, John

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9780470027516
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 40.93

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 40.93
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The Brand Innovation Manifesto

de Grant, John

Estado
Usado - Buen estado
Published
2006
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
9780470027516
Cantidad disponible
1
Librería
Madrid, Madrid, ESP
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.00

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Descripción:
John WIley & Sons, 2006. Tapa Dura. Buen estado.
Precio
EUR 7.00