The Future Of Competition

de Prahalad, C K Ramaswamy, Venkat

Ejemplares disponibles

No hay imagen

The Future of Competition: Co-Creating Unique Value With Customers

de C. K. Prahalad, Venkat Ramaswamy

Estado
Used - Very Good
ISBN
9781578519538
Cantidad disponible
1
Librería
Waltham, Massachusetts, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 1.61

Mostrar detalles

Descripción:
Harvard Business Review Press. Used - Very Good. A bright, square, and overall a nice copy
Precio
EUR 1.61
The Future of Competition : Co-Creating Unique Value with Customers

The Future of Competition : Co-Creating Unique Value with Customers

de Venkat Ramaswamy; C. K. Prahalad

Estado
Usado - Very Good
Published
2004
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781578519538
Cantidad disponible
1
Librería
Seattle, Washington, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 6.40

Mostrar detalles

Descripción:
Harvard Business Review Press, 2004. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Precio
EUR 6.40
No hay imagen

The Future of Competition: Co-Creating Unique Value With Customers

de Ramaswamy, Venkat,Prahalad, C. K.

Estado
Usado - Very Good
Published
2004-02-18
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781578519538
Cantidad disponible
1
Librería
London, London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 7.72

Mostrar detalles

Descripción:
Harvard Business Review Press, 2004-02-18. Hardcover. Very Good. 3.0457 in x 22.8426 in x 15.2284 in.
Precio
EUR 7.72
No hay imagen

The Future of Competition: Co-Creating Unique Value With Customers

de Prahalad, C. K., Ramaswamy, Venkat

Estado
Used - Like New
ISBN
9781578519538
Cantidad disponible
1
Librería
Frederick, Maryland, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.51

Mostrar detalles

Descripción:
Harvard Business Review Press. Used - Like New. Like New condition. Like New dust jacket. A near perfect copy that may have very minor cosmetic defects.
Precio
EUR 4.51
No hay imagen

The Future of Competition: Co-Creating Unique Value with Customers

de C.K. Prahalad, Venkat Ramaswamy

Estado
Used; Very Good
Published
01/01/2004
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781578519538
Cantidad disponible
1
Librería
London, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.15

Mostrar detalles

Descripción:
Harvard Business School Press, 01/01/2004. Hardcover. Used; Very Good. **WE SHIP WITHIN 24 HRS FROM LONDON, UK, 98% OF OUR ORDERS ARE RECEIVED WITHIN 7-10 DAYS. We believe you will be completely satisfied with our quick and reliable service. All orders are dispatched as swiftly as possible! Buy with confidence! Greener Books.
Precio
EUR 4.15
No hay imagen

The Future of Competition: Co-Creating Unique Value With Customers

de Prahalad, C. K

Estado
Used: Good
Published
2004-02-18
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781578519538
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 8.17

Mostrar detalles

Descripción:
Harvard Business Review Press, 2004-02-18. hardcover. Used: Good.
Precio
EUR 8.17
No hay imagen

The Future of Competition: Co-Creating Unique Value With Customers

de Prahalad, C. K

Estado
Used:Good
Published
2004-02-18
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781578519538
Cantidad disponible
1
Librería
HOUSTON, Texas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 4 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 18.11

Mostrar detalles

Descripción:
Harvard Business Review Press, 2004-02-18. hardcover. Used:Good.
Precio
EUR 18.11
No hay imagen

The Future of Competition: Co-Creating Unique Value With Customers

de Ramaswamy, Venkat,Prahalad, C. K.

Estado
Usado - Good
Published
2004-02-18
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781578519538
Cantidad disponible
1
Librería
Springdale, Arkansas, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 2 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.88

Mostrar detalles

Descripción:
Harvard Business Review Press, 2004-02-18. Hardcover. Good. 1.2000 in x 9.0000 in x 6.0000 in. This is a used book in good condition and may show some signs of use or wear .
Precio
EUR 4.88
No hay imagen

The Future of Competition : Co-Creating Unique Value with Customers

de Ramaswamy, Venkat, Prahalad, C. K

Estado
Used - Very Good
ISBN
9781578519538
Cantidad disponible
1
Librería
Mishawaka, Indiana, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 4.65

Mostrar detalles

Descripción:
Harvard Business Review Press. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 4.65
No hay imagen

The Future of Competition : Co-Creating Unique Value with Customers

de Ramaswamy, Venkat, Prahalad, C. K

Estado
Used - Very Good
ISBN
9781578519538
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.28

Mostrar detalles

Descripción:
Harvard Business Review Press. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Precio
EUR 5.28
No hay imagen

The Future of Competition : Co-Creating Unique Value with Customers

de Ramaswamy, Venkat, Prahalad, C. K

Estado
Used - Good
ISBN
9781578519538
Cantidad disponible
1
Librería
Dunfermline, Fife, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.59

Mostrar detalles

Descripción:
Harvard Business Review Press. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Precio
EUR 5.59
No hay imagen

The Future of Competition: Co-Creating Unique Value With Customers

de Prahalad, C. K.; Ramaswamy, Venkat

Estado
New
Published
2004-02-18
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781578519538
Cantidad disponible
1
Librería
San Diego, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 93.39

Mostrar detalles

Descripción:
Harvard Business Review Press, 2004-02-18. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Precio
EUR 93.39