The New Consumers

de Myers, Norman

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The New Consumers: The Influence of Affluence on the Environment

de Norman Myers

Estado
Usado
Published
2004
ISBN
9781559639972
Cantidad disponible
1
Librería
Lincoln, Lincolnshire, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 5.94

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Descripción:
Island Press, 2004. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In fair condition, suitable as a study copy. Dust jacket in fair condition. Light foxing. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,550grams, ISBN:9781559639972
Precio
EUR 5.94
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The New Consumers: The Influence Of Affluence On The Environment

de Myers, Norman

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781559639972
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 38.58

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hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items.
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EUR 38.58