The Rosary and The Microphone

de Greco, Nicholas P

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The Rosary and the Microphone: Religious Impulse in U2's Mediated Brand (Studies in Popular Music)

de Greco, Nicholas P

Estado
Usado - Very Good
Published
2019-11-01
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781781795552
Cantidad disponible
1
Librería
Rochester, New York, USA
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 25.52

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Descripción:
Equinox Publishing, 2019-11-01. Paperback. Very Good. No marks or highlighting in the book. Our copy is paperback showing shelf-wear and a few curled pages.
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EUR 25.52
The Rosary and the Microphone: Religious Impulse in U2's Mediated Brand

The Rosary and the Microphone: Religious Impulse in U2's Mediated Brand

de Nicholas P. Greco

Estado
New
Encuadernación
Hard Cover
ISBN
9781781795545
Cantidad disponible
1
Librería
Uxbridge, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 94.69

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Descripción:
Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The The Rosary and the Microphone: Religious Impulse in U2's Mediated Brand.
Precio
EUR 94.69
The Rosary and the Microphone

The Rosary and the Microphone

de Nicholas P Greco

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9781781795552
Cantidad disponible
1
Librería
Uxbridge, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 32.80

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Paperback / softback. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Rosary and the Microphone explores U2 as a politically engaged band that manifests a particular brand of Christianity through the band's mediation in a global context and for a global audience. Through the primarily semiotic study o
Precio
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Rosary and the Microphone

de Greco, Nicholas P

Estado
New
Published
2019
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781781795545
Cantidad disponible
1
Librería
ISD
Bristol, Connecticut, USA
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EUR 94.52

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Equinox Publishing, 2019. hardcover. New. 98x8x147.
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The Rosary and the Microphone: Religious Impulse in U2's Mediated Brand

The Rosary and the Microphone: Religious Impulse in U2's Mediated Brand

de Nicholas P Greco

Estado
New
Encuadernación
Paperback / softback
ISBN
9781781795552
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
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Precio
EUR 34.57

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Paperback / softback. New. The Rosary and the Microphone explores U2 as a politically engaged band that manifests a particular brand of Christianity through the band's mediation in a global context and for a global audience.
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EUR 34.57
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Rosary and the Microphone

de Greco, Nicholas P

Estado
New
Published
2019
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781781795552
Cantidad disponible
1
Librería
ISD
Bristol, Connecticut, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 30.25

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Equinox Publishing, 2019. paperback. New. 9x6x0.
Precio
EUR 30.25
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The Rosary and the Microphone: Religious Impulse in U2's Mediated Brand

de Nicholas P Greco

Estado
New
Encuadernación
Hardback
ISBN
9781781795545
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 104.54

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Descripción:
Hardback. New. The Rosary and the Microphone explores U2 as a politically engaged band that manifests a particular brand of Christianity through the band's mediation in a global context and for a global audience.
Precio
EUR 104.54
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The Rosary and the Microphone: Religious Impulse in U2's Mediated Brand

de Nicholas P Greco

Estado
New
ISBN
9781781795545
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 114.53

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New. The Rosary and the Microphone explores U2 as a politically engaged band that manifests a particular brand of Christianity through the band's mediation in a global context and for a global audience. Through the primarily semiotic study of U2's various mediations, this book maps the band's strategies for negotiating its place in the world as a global… Saber más sobre este artículo
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EUR 114.53
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The Rosary and the Microphone: Religious Impulse in U2's Mediated Brand (Popular Music History)

de Greco, Nicholas P.

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781781795545
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 151.85

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hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 151.85
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The Rosary and the Microphone: Religious Impulse in U2's Mediated Brand (Popular Music History)

de Greco, Nicholas P.

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781781795552
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 49.57

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paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 49.57
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The Rosary and the Microphone: Religious Impulse in U2's Mediated Brand

de Greco, Nicholas P.

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Published
2019
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781781795552
Cantidad disponible
1
Librería
Exeter, Devon, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 3 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 35.43

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Equinox, 2019. Paperback. New. 214 pages. 9.00x6.00x0.50 inches.
Precio
EUR 35.43