The Social and Cognitive Impacts Of E-Commerce On Modern Organizations

de Frazier, Walt; Frazier, Walt

Ejemplares disponibles

The Social and Cognitive Impacts of e-Commerce on Modern Organizations

The Social and Cognitive Impacts of e-Commerce on Modern Organizations

de Mehdi Khosrow-Pour

Estado
New
Encuadernación
Hardback
ISBN
9781591402497
Cantidad disponible
1
Librería
Southport, Merseyside, GBR
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 94.31

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Descripción:
Hardback. New. This work includes articles addressing the social, cultural, organizational, and cognitive impacts of e-commerce technologies and advances on organizations around the world. It covers the impact of e-commerce on consumer behaviour, organizational behaviour, and development.
Precio
EUR 94.31
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The Social and Cognitive Impacts of E-Commerce on Modern Organizations

de Khosrow-Pour, Mehdi

Estado
Usado - Good
Encuadernación
Hardcover
ISBN
9781591402497
Cantidad disponible
1
Librería
Newport Coast, California, USA
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 47.99

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Descripción:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Precio
EUR 47.99
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The Social and Cognitive Impacts of E-Commerce on Modern Organizations

de Mehdi Khosrow-Pour

Estado
New
Published
pp. 366
Encuadernación
Hardback
ISBN
9781591402497
Cantidad disponible
1
Librería
Woodside, New York, USA
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 49.45

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Descripción:
Idea Group Publishing , pp. 366 . Hardback. New.
Precio
EUR 49.45
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The Social and Cognitive Impacts of E-Commerce on Modern Organizations

de Mehdi Khosrow-Pour

Estado
New
Encuadernación
Hard Cover
ISBN
9781591402497
Cantidad disponible
1
Librería
Uxbridge, Greater London, GBR
Puntuación del vendedor:
Este vendedor ha conseguido 5 de las cinco estrellas otorgadas por los compradores de Biblio.
Precio
EUR 76.41

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Descripción:
Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; This work includes articles addressing the social, cultural, organizational, and cognitive impacts of e-commerce technologies and advances on organizations around the world. It covers the impact of e-commerce on consumer behaviour, orga
Precio
EUR 76.41
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The Social and Cognitive Impacts of E-Commerce on Modern Organizations

de Mehdi Khosrow-Pour

Estado
Usado - Very Good
Published
2004
Encuadernación
Paperback
ISBN
9781591402749
Cantidad disponible
1
Librería
Morangis, FRA
Puntuación del vendedor:
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Precio
EUR 45.37

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Descripción:
IGI Publishing, 2004. Paperback. Very Good. Former library book. Slight signs of wear on the cover. Edition 2004. Ammareal gives back up to 15% of this item's net price to charity organizations.
Precio
EUR 45.37